Beste Johan,
Ben blij dat je weer bijna aan de bak kunt. Niet alleen voor jou, maar voor ons allemaal. Ben wel razend nieuwsgierig wat er allemaal in die dozen zit.
Beste Wim,
Ik kan twee dingen doen of zeggen: je ziet binnen nu en drie jaar wat er in die dozen zit of ik kan proberen enigszins aan te geven wat er in zit. Laat ik het laatste maar doen anders blijf je de eerstkomende jaren maar vragen stellen hierover.

Rechtse rij: 3 verhuisdozen vol met huisjes, een station en een aantal fabrieken
(zie dit topic)Tweede rij van rechts:
onderste verhuisdoos: draden, paar trafo’s, bindruggen etc.
bovenste verhuisdoos: marklin rails
een zestal sorteerdozen met weerstanden etc. – een keer gratis gekregen.
Derde rij van rechts: 2 dozen met Marklin rails / wissels
Vierde rij van rechts: dozen met groen ( gras, foliage, vlokken etc)
Vijfde rij van rechts: dozen met groen, een doos met Marklin wissels en bindruggen
Zesde rij van rechts: dozen met groen (gras, foliage, vlokken, gekleurd zaagsel, ijslandmos), kolen heggen etc.
Dan vervolgens 3 zakken met totaal 36 staanders en 2 plastictassen vol met blokjes (de blokjes zijn overgebleven van mijn laatste treinbaan (1996).
Wat je natuurlijk mist is een hoeveelheid Marklin (8 verhuisdozen) welke op dit moment op een andere slaapkamer staan en dan nog een grote hoeveelheid Marklin en scenery materiaal (klein spul en preisers) wat nog in de kast staat.
Tot zover een kleine toelichting wat er in de dozen zit!

Groet,
Johan