Beste Forumgenoten,
Voorlopig een laatste update (door tijdgebrek). Ik ben er achter gekomen dat het baanplan zoals
hier getoond niet uitvoerbaar is. Waarom? Je moet, als er problemen zijn bij de onderste lagen, overal goed bij kunnen en dat was dus niet het geval. Na enig denk- en tekenwerk is onderstaand plan bedacht. De grootste wijziging is dat het dorp 30 cm omhoog gaat en tussen het station en het dorp er een rotswand komt.

Op het rechterdeel ben ik gestart met de eerste van 3 platen welke op 30 cm hoogte komt.

De volgende wijziging: Ik moest even de loc loodsen op de tafel plaatsen om te bekijken of e.e.a. past. Toen mijn echtgenote dat zag, kreeg ik de opmerking dat de loodsen andersom moeten staan omdat dit meer diepte geeft aan de baan t.o.v. initieel gedacht. Hierdoor moest ik het baanplan rechts volledig aanpassen. Hieronder een eerste opzet welke nog wel een paar keer aangepast gaat worden. Eén voordeel: Als de draaischijf goed staat, kan ik de treinen op het rechterdeel laten keren en hoeft dit niet op het station te gebeuren.

Een foto van de locloodsen op hun nieuwe plek!

Een overview van het achterste deel.

Groet,
Johan