Beste modelspoorvrienden,
Dit draadje lijkt wel op mijn baan momenteel. Een heleboel stof. Het wordt weer tijd voor een nieuwe update ……

Het linker bedieningspaneel is klaar! Een genot om je wissels, seinen, ontkoppelingsrails’en zo te kunnen bedienen.

Wijziging 1: Helaas kwam ik tot de conclusie dat er te weinig opstelsporen waren (of heb ik te veel materieel? – een eeuwige discussie

). Kortom zoeken naar een oplossing – waar kan ik nog uitbreiden? Vlak voordat de treinen het station binnen rijden op spoor 5 heb ik een kruiswissel aangebracht met links tegen de muur een tweetal opstelmogelijkheden voor locomotieven en een drietal sporen voor wagons of rijtuigen.

Nee, het is nog niet helemaal af, er ontbreekt nog een stukje plaat. Maar het is gelukt om meer opstelruimte te creëren.

De plaat tussen het linker- en rechterdeel is aangebracht. Met een klein, ondiep beekje is het midden.

Wijziging 2: Nog meer opstelruimte. Achter de locloods liggen een zeer groot aantal opstelsporen.

Deze zijn nu aangesloten op het station via een verbindingsspoor. En vanaf de pijl kun je zo spoor 1 en 2 binnenrijden.

De loc – Br 38 – staat gereed om het station binnen te rijden met een lege kolentrein.

De stratenmakers zijn de afgelopen tijd druk in de weer geweest en hebben de eerste straat al aangelegd.

Tot zover deze update weer!
Groet,
Johan