Ergens wel een raar idee. 
De meeste mensen vinden het al inbreuk op hun privacy als imand een foto van ze maakt. Bij jou kunnen we gewoon live meekijken en ook nog op afstand die camera besturen. 
Wat ik me wel afvraag; als wij hier allemaal jou camera kunnen bedienen wat gebeurt er dan als meerdere mensen dat tegelijk gaan doen en de één wil naar rechts draaien en een ander naar links? 
Gert-Jan
Gert-Jan, ik ben opgegroeit, nou ja op , met computers en internet, en niet alleen omdat het ooit mijn werk was maar het was ook eenn hobby van mij.
En ach mee kijken mag je alleen hier op de zolder he, heb nog wel andere bewakings webcams waar je niet op mee mag kijken

en nee niet in de slaapkamer enzo, en ja die zijn er wel die overal webcams hebben hangen. Ik heb er dadelijk diverse op de baan hangen en 1 aan het plafond die je nu ziet, kan je nu en dadelijk een overzicht krijgen van hoe het erbij staat hier.
En Hadeha, ik snap het niet jij bent voor mijn netwerk niets anders als GeJe, en die kan wel kijken hier. Nu kan hetng wel wat zijn, maar dat zou wel erg vreemd zijn, of er moeten meerdere mensen zijn met dit probleem.