Tja ik zal maar niets zeggen over stof enzo hier, kan wel even wat uitleggen over de afwezigheid hier en op mijn zolder.
Mijn gezondheid Hmmmm, het gaat wel iets beter maar als je in de put zit ben je er ook niet 1 2 3 weer uit he. Komen ze er in het begin van het jaar ook nog eens achter dat ik Angina pectoris heb dus Beta blokkers en na 2 weken weer geen beta blokkers die kregen ruzie met andere zooi die ik slik, maar gelukkig heb ik daar schijnbaar al jaren last van het is een regelmatige onregelmatigheid van mij hart hij slaat 3 x goed en 1 keer minder, mooi dan gaat die dus langer mee he

Ondertussen overleed mijn vader in mei dus ook weer toestanden enzo, zei me moeder begin september ik ga bij je oudste zus wonen in Assen, okay dus dan moet het huur huis leeg, nu waren de treinen van mijn vader die verzamelde complete stammen van treinen zoals ze ook normaal rijden en soms reed er ook wel eens 1 op zijn 5 etages tellende ovaal op zolder, mooi hij had ook alle doosjes nog wist me zus te vertellen, ja erg leuk allemaal doosjes maar welke trein/loc hoort daar in dan, afijn 20 verhuisdozen verder vol met doosjes met treinen en wagons alles mee naar huis genomen, hieronder de foto's van alles op elke etage stonden 5 opstel sporen vol met treinen en nog een kast met op elke plank 3 lagen met treinen, de foto's van dit alles staan dadelijk onderaan de posting hier.
sinds half augustus begeef ik me ook in een opvouwbare scoot mobiel omdat lang lopen het niet meer gaat worden, dus een opvouwbare gekocht kan die in de auto mee en kan ik eindelijk weer eens mee de hond uitlaten. zo dat was deze oude 65 jarige sinds kort

Hieronder de treintjes die ik heb ge erft.

Woensdag en donderdag weer daarheen kijken of de rails nog te redden zijn enof de wissels waarvan er ook bergen in zitten.
Oja ik ga een deel van de baan afbreken enwel het middenstuk zodat er alleen een rondgang langs de muren op de zolder overblijft dan krijg ik wat meer ruimte om wat te doen 80 cm tussen de tafels is echt iets te krap denk ik.
ZO dat was Opa weer ff, hopelijk gaat het weer van kiet binnenkort als ik door de rommel heen ben gewerkt