Auteur Topic: The Big Bull Rail Road, "BBRR"  (gelezen 376469 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #75 Gepost op: 14 augustus 2014, 20:25:58 »
Kan je alles niet in het midden neerleggen Hans. Je bent toch lekker langs de kantjes bezig. ;D
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #76 Gepost op: 14 augustus 2014, 22:28:57 »
Hallo Hans,

Je maakt goede vorderingen zo. Nog even en je kan met de scenery beginnen.  ;)

Groeten, Gert-Jan


Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #77 Gepost op: 14 augustus 2014, 22:50:16 »
Wel Pierre dat zou wel mooi zijn ware het niet dat het midden al redelijk vol staat, en een stapel 25-x60cm plaatjes ook al staat het op hondjes zet je niet even opzij, ik dacht ach dan begin ik toch alvast met mijn H- baan, maar het lijkt me niet verstandig om daar een berg plaatjes op te leggen :D



Ik haal dus morgen maar 4 platen eraf van de stapel, dan kan ik voorlopig even vooruit met de stroken van 15 cm x 250 voor de stijgende enof dalende lijn :) en dan kunnen de dozen dienu op die hondjes staan op die platen gezet worden, en je blijft maar zeulen met van alles :D

Oja voor mensen die heel snel moeren op draadeinden willen draaien ( zoals ik ) kan je onderstaande oplossing gebruiken, een boormachien en een deel van een wot-roller, en een stang waar die rol aan vast gemaakt kan worden :)


sorry voor slechte beeld, ik moet maar eens mijn videocam tevoorschijn gaan halen geloof ik :D

O en Gert-Jan ik ga amerikaans rijden veel woestijn en rotsen :D:D
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #78 Gepost op: 14 augustus 2014, 23:04:10 »
Volgens mij is hoe je dat met die moer doet Waalse methode... je kunt toch ook dat draadeinde in je boormachine doen en de moer vasthouden?  ::)
Zo draai ik ook de pootjes van mijn caravan uit.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #79 Gepost op: 14 augustus 2014, 23:06:46 »
ik ga amerikaans rijden veel woestijn en rotsen :D:D

Nee toch Hans ... En je hebt al zo veel rommel daar staan ... moet er dan ook nog een kruiwagen met zand en stenen bij? :o

Nu even zonder gekheid ... lijkt me wel eens leuk om weer wat anders te maken. Woestijn met rotsen en kloven met grote houten spoorbruggen. Ik heb begrepen dat er een haven komt maar komt er ook nog een stads gedeelte in Hans?
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #80 Gepost op: 14 augustus 2014, 23:12:55 »
@Wim, ach ik vond deze manier wel grappig :) en een meter draadeind dan ziet die moer dus 120 cm van je vandaan hè, nee ik doe het wel op zijn belgisch dan :)

er komt een loshaven is de bedoeling voor containers en kolen, als er al een stad komt zal dat minimaal worden vrees ik, en de houten bruggen zullen wel van aluminium worden :), ik heb al 2 fraaie in voorraad.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #81 Gepost op: 14 augustus 2014, 23:13:26 »
Volgens mij is hoe je dat met die moer doet Waalse methode... je kunt toch ook dat draadeinde in je boormachine doen en de moer vasthouden?  ::)
Zo draai ik ook de pootjes van mijn caravan uit.

Maar dan moet je steeds het draadeind in je boor vastzetten en vervolgens weer los maken. Als je er dan veel moet doen dan neemt dat toch ook weer veel tijd in beslag. Ik vind dit idee van Hans wel briljant.

Groeten, Gert-Jan

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #82 Gepost op: 15 augustus 2014, 18:14:01 »
Kan je alles niet in het midden neerleggen Hans. Je bent toch lekker langs de kantjes bezig. ;D

Pierre dat was een goed idee, en om gelijk de daad bij het woord gevoegd alles op die baan plaaten gezet en in het midden gereden.

Okay niet alles maar het meeste in ieder geval :D

En vanmiddag toch weer wat meters gemaakt en het eerste kunstwerk geplaatst :)

Hoekie om en kunstwerk.




Vanavond eens even kijken boven het trapgat hoe we daar uit gaan komen met een korte brug.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline steekie

  • Rangeerder
  • ****
  • Berichten: 342
  • Thanked: 8 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #83 Gepost op: 15 augustus 2014, 18:24:47 »
Het is dat je zegt dat het een kunstbrug is, want hij lijkt net echt  ;D
Dat gaat nog steeds lekker bij jou Hans! Lekker doorgaan zo, dan hebben wij tenminste wat te bekijken hier....
Groet,
Theo

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #84 Gepost op: 15 augustus 2014, 19:03:25 »

Tsja Hans, wat kan ik nog toevoegen. Je gaat als een dolle.
Dat rek links op de foto, wordt dat een deel van je baan?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #85 Gepost op: 15 augustus 2014, 19:36:45 »
Hans,

Je gaat als een.. TREIN  8)

Maar ik zit me nu wel af te vragen; Als je straks je H0 baan hier overheen gaat bouwen, zie je dan nog wel iets van je LGB baan als deze zo dicht langs de muur loopt?

Groeten, Gert-Jan
 

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #86 Gepost op: 15 augustus 2014, 20:27:35 »
Je gaat goed hans! Mooie brug ook. Als die andere te kort is voor je trapgat kan je ze altijd nog omwisselen.  ;D Lekker doorgaan zo man. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #87 Gepost op: 15 augustus 2014, 20:39:22 »
Het is dat je zegt dat het een kunstbrug is, want hij lijkt net echt  ;D
Dat gaat nog steeds lekker bij jou Hans! Lekker doorgaan zo, dan hebben wij tenminste wat te bekijken hier....
Nee ik zei dat het een kunstwerk is :) dat schijnt zo te heten, viaducten en bruggen noemen ze kunstwerken, wist ik ook niet maar dat zie je wel eens langs de weg om zo'n bord staan als ze ergens gaan bouwen, aanleg kunstwerk.....

Tsja Hans, wat kan ik nog toevoegen. Je gaat als een dolle.
Dat rek links op de foto, wordt dat een deel van je baan?

Dat is inderdaad de bovenkant van mijn H0 baan Wim, ik dacht gisteravond, ik maak dat deel vast dan kan ik daar me platen op kwijt, maar heb het nu anders opgelost door die hele stapel aan te vullen met de stapeltjes die los op hondjes stonden, was het idee om het zo te doen van Pierre, en in het midden van de ruimte heb ik er niet zoveel last van als met al die losse dingen.

Hans,

Je gaat als een.. TREIN  8)

Maar ik zit me nu wel af te vragen; Als je straks je H0 baan hier overheen gaat bouwen, zie je dan nog wel iets van je LGB baan als deze zo dicht langs de muur loopt?

Groeten, Gert-Jan

Gert-Jan die H0 baan moet je zien als een F  dus de bovenste streep van de F word mijn paradebaan en dat korte streepje mijn schaduwstation, dus 120 cm boven en 60 cm eronder tegen de muur aan, dan kan je schuin vanaf mijn werk plek ook nog onder de baan kijken.
Dat is tenminste wat ik in gedachte had, mocht het tegen vallen dan gaat er een plan op de schop en komt er op die baan van 120 cm diep een schot te staan met daarachter het schaduw station, maar dat zal te toekomst uit wijzen, nog even bekijken zelf hoe dat gaat en of het dan ook nog zichtbaar is.

Je gaat goed hans! Mooie brug ook. Als die andere te kort is voor je trapgat kan je ze altijd nog omwisselen.  ;D Lekker doorgaan zo man. ;)
Boven het trapgat komt maar een klein stukje brug Pierre, ik kom met de bocht al bijna halverwege het trapgat :( helaas is dat zeker, ik heb namelijk ook nog een schitterend boog brug van 120 cm lang, en nee die is te groot om neer te zetten op de plek waar die lange nu staat, ik denk dat ik hem plaats waar het spoor waar ik nu mee bezig ben weer op de huidige baan uitkomt, ook dat moet ik nog even bekijken, hij is niet echt klein te noemen, zal er vanavond laat eens een foto van maken.
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #88 Gepost op: 15 augustus 2014, 22:00:49 »
Hans,

Als ik het dus goed begrijp zit je trap in de hoek en moet je in het trapgat dus de breedte en de lengte van de trap overbruggen.
Kan je die mooie boogbrug dan niet op de lange zijde gebruiken?

Groet, Gert-Jan

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #89 Gepost op: 15 augustus 2014, 22:58:34 »
Hans,

Als ik het dus goed begrijp zit je trap in de hoek en moet je in het trapgat dus de breedte en de lengte van de trap overbruggen.
Kan je die mooie boogbrug dan niet op de lange zijde gebruiken?

Groet, Gert-Jan

Gert-Jan, als je onderstaande foto's bekijkt zal je zien dat een boogbrug van 120 cm lengte niet gaat werken, een kwart deel van een R3 bocht is namelijk al 119 cm, en door het schuine dak kom ik dus verder dan 119 cm canaf de muur.

Maar ondertussen een gevalletje hmmmm hier, de baan loopt over het trapgat ( en ja er komt beveiliging mocht er 1 afvallen op de 1 of andere reden, voor/na de brug enzo komt een net te hangen onder de baan )
Maar het gevalletje hmmmm

de korte brug boven het trapgat is het hmmm gevalletje ok achtergrond is nog niks maar dat komt eerst de rails klaar van 1 omloop.


als ik de bocht enzo ook aansluit ziet het er tocch al beter toonbaar uit lijkt mij, denk er zelf even lucht of een berg achter als achtergrond.


Dit staat dus gewoon nog niet op hout aan de onderkant dus he, ik kan met mijn 192cm gewoon de trap op en aflopen dus echt in de weg hangen nee, en toch een hmmmm gevoel, maar als er geen brug zit is een een kale bedoeling met rails over een plankje, dit geeft nog wat veiligheid ook, oja in die muur links op de eerste foto komt een gat richting onder mijn bureau dus.

Wel, word wederom vervolgt,....
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #90 Gepost op: 15 augustus 2014, 23:21:34 »
Aha, nu snap ik de situatie. Ik dacht dat je trapgat tot het einde van de ruimte doorliep en dat je die korte brug over de bredte van het trapgat wou gaan gebruiken.
Een fotootje zegt meer dan woorden.   :D
Ziet er goed uit zo hans. Maar een net??  kan je niet gewoon een railing langs die baan maken?

Gert-Jan

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #91 Gepost op: 16 augustus 2014, 01:50:50 »
Hallo Gert-Jan, ja een net was mijn eerste idee misschien ga ik deze brug ook wel verlengende hoek om, is misschien ook wel een uitdaging om dat van aluminium te gaan doen, aluminium zat hier, ik was namelijk van die andere brug al een kopie aan het maken omdat die eigenlijk dubbelspoor voor de keuken deur in de tuin zou komen als uitneembaar gedeelte dus als er niet werd gereden, toen had ik hele grote ideeën ook voor dat deel, wilde zelfs de "hefbrug van alphen aan de rijn" gaan nabouwen ooit :S:S , mooi heb ik dat niet nodig op zolder. maar dus tijdelijk maar even een net gebruiken dan.

Kan nu vanwege dat gebeuren boven het trapgat de slaap alweer niet vatten, zit al onder mijn bureau uit te rekenen hoeveel ik moet dalen om weer op de hoogte van het stijgende spoor uit te komen, en daarbij ook die boogbrug te gebruiken die nu aan de muur en uit de weg hangt.

Morgen eerst die hoek van plaatdelen voorzien en vastzetten met draad einden van 30 naar 39 cm ( laatste 3cmm naar de brug gaat denk ik via een plankendrager :) brug zit op 42 cm horizontaal voorbij de muur ga ik  met 3cm per meter omlaag weer, tot ik bij de 21 cm ben op die hoogte ligt die wissel onder andere op 1 van de foto's.

Wordt vervolgt,...

KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #92 Gepost op: 16 augustus 2014, 16:18:26 »
Dat is inderdaad de bovenkant van mijn H0 baan Wim, ik dacht gisteravond, ik maak dat deel vast dan kan ik daar me platen op kwijt, maar heb het nu anders opgelost door die hele stapel aan te vullen met de stapeltjes die los op hondjes stonden, was het idee om het zo te doen van Pierre, en in het midden van de ruimte heb ik er niet zoveel last van als met al die losse dingen.
Ik vond het er namelijk een beetje fragiel uitzien. Ik zou zelf het onderstel net zo zwaar bouwen als bijvoorbeeld het onderstel van een werktafel. Het is niet zo dat die poten het gewicht van je baan niet kunnen dragen, maar als je aan je baan aan het werk bent, dan spelen toch andere krachten een rol... dezelfde krachten als bij een werktafel.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #93 Gepost op: 16 augustus 2014, 16:37:59 »
Ha die Wim, het is ook niet het onderstel waar de tafel op komt te staan dadelijk, dit was meer even tijdelijk voor die stapel platen die in de weg lag, maar zoals je zelf al zegt, en ik ook wel begreep voor het zover was, is was het wat iel :)

nu is bijna alles weg wat ik kwijt wil staat in het midden, alleen kom ik dadelij kweer in een hoek uit die als tijdelijke opslag in gebruik is, en daar komt nu net de baan onder het bureau weer de ruimte in, heb er al een foto van, maar die moet ik beneden eraf halen en , juist, ik zit boven :D

foto's volgen als ik dadelijk beneden ben.

wordt vervolgt, ...
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #94 Gepost op: 16 augustus 2014, 16:48:08 »
Hopla even kijken of iemand hier in kan loggen op 1 van de webcams die online staan, is dit niet het geval dan mag mijn network engineer weer gaan klooien met die ip adressen :D

even klikkie doen hier.

en dan als inlog naam = trein
met als wachtwoord = baan

kies de onderste keuze dan kan je mocht het lukken de webcam draaien. die dus -> ( No Plug-In Mode (for smartphone browser--JPEG) )

ik hoor en hoop het wel :D

Hans
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #95 Gepost op: 16 augustus 2014, 16:52:57 »
Ach, duidelijk! Met zo'n klein rot-zoldertje is het natuurlijk een beetje schipperen met de ruimte.  ;D
En nu ik dan toch bezig ben: bouw je je baan op in losse modules of wordt het één groot geheel?
Ik ken modelspoorders die een vrij grote modelbaan opgesplitst hebben in losse delen. Die delen zitten permanent aan elkaar, maar er kunnen eventueel delen (modules) uitgenomen worden.
Het zal je maar gebeuren dat een van je ramen moet worden vervangen en dat je een groot deel van je baan moet afbreken.

even klikkie doen hier doet 't bij mij niet.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #96 Gepost op: 16 augustus 2014, 17:02:38 »
Hoi Hans,

Als ik op je 'even klikkie doen hier' klik dan krijg ik het bericht Deze webpagina is niet beschikbaar

Denk dat je network engineer dus weer aan het werk kan.  :D 

Groet, Gert-Jan

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #97 Gepost op: 16 augustus 2014, 17:26:17 »
Ik denk dat er een firewall in de weg zit.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Rick

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.829
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Rick's Modelspoorweg Blog
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #98 Gepost op: 16 augustus 2014, 18:08:17 »
Hier ook melding webpagina niet beschikbaar.
2 rail, tijdperk eind III, Thema... niet echt wat ik maar voor handen heb.

Offline Opa-Bullcat

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.623
  • Thanked: 36 times
  • Geslacht: Man
Re: The Big Bull Rail Road, "BBRR"
« Reactie #99 Gepost op: 16 augustus 2014, 18:33:55 »
Ik heb het euvel bij mijn netwerk goeroe neergelegt, waneer die het oplost is een vraag :D

Ondertussen ben ik ook al door de muur heen en over het trapgat, is nu alleen nog los allemaal he, en die draadjes worden uiteraard weggewerkt als er ook maar iets gaat rijden.

de bocht voor de brug

en het gat

en onder mijn bureau, even een caboose neergezet zonder rails, anders valt plankje niet op :D


daar waar de baan weer onder het bureau uitkomt, zou ik deze brug willen neerzetten, er komt daar dus geen schduwstation onder de baan :)


Vanavond eens kijken of we onder het bureau uit kunnen komen richting baan die er al ligt, maar daar zit een kleine opslag in de weg zoals gewoonlijk :D


ach verplaatsen doe ik geregeld zaken die in de web liggen :D

wordt vervolgt, ....
KLIKKIE DOEN voor BullCatTV, 9 webcams op 1 pagina. :D

Mac,Winhoos, 2 spoor, itrain, Amerikaans, Big Boy's, en wat ik leuk vind. Periode weet ik niet.