Daar je op een balkje of 16 niet kunt lopen komt daar dus een vloertje op, nou ja even, de rug heeft er de brui aan gegeven, Opa zit dus nu aan de diclofenac.
Maar hij is dicht op 35 cm na, die blijft nog even los moet de rails nog vast zetten eronder en 2 draadjes vast solderen van de 2 stroom melders van het blok onder de vloer, daar kwam ik dus vanacht achter dat ik dat even vergeten was, dus moesten er weer 2 platen los, ze zitten tijdelijk vast nu zolang ik nog niet exact weet hoe ik dat moet gaan doen namelijk, daar hoop ik even wat hulp van jullie voor te krijgen hoe dat op te lossen.
Toch nog even wat foto's van het begin en bijna eind van de vloerplaten

en dan heb je een berg zaagsel, waar ik wel raad mee weet later, dus netjes bewaren alles

maar dus nu de vraag, hoe zouden jullie het doen met die vloer, laminaat erop met geleidsdemping de vloer platen liggen nu vast met messing en groef.
als ik dus het laminaat in de lengte van de platen leg zou ik het in 1 x kunnen doorzagen in de lengte dan krijg ik dus plakken vloerplaat met demping en laminaat van 220 x 60 cm , ik wilde het laminaat vast nieten op de ondervloer als ik dat precies doe blijft het klikbaar zoals op een test strookje het geval was.
Of is het beter om de lengtes laminaat haaks op de vloer platen te leggen en dan door te zagen?
ik hoor wel of jullie een goed idee hebben voor deze banket bakker