Maar dit ziet er weer super uit! vooral die autobanden vind ik goed gevonden. Daar moet je er meer van ophangen.
Meer autobanden dus:

En voor
@GéJé ook het groen en het aangroeisel nog even wat aangezet...

...de autobanden zaten los tegen de dwarsbalken geplakt. Dat kon natuurlijk niet, dus heb ik ze stevig vastgebonden. Wat natuurlijk wel een beetje lullig is, is dat als er een schip voor de kade ligt dan zie je geen reet meer van de kade.

Ik heb net nog eens even van je haven zitten genieten maar wat me opviel is dat de balk waar de banden aan hangen nogal hoog zit. Gaat de reling van je scheepjes daar niet onderdoor?
Dit bootje is al lang niet meer het bootje zoals het uit de verpakking kwam. Als ik deze in de originele staat aan de kade zou leggen, dan zijn de verhoudingen een beetje zoek.

Op een N-baan kan-ie prima, maar voor 1:87 vond ik dit bootje wat te klein. Dus heb ik haar eerst maar eens wat minder diep in het water gelegd.

Het bootje rechts is het verhoogde slepertje. Er zit nog wel wat schuurwerk aan, maar ze schurkt gezellig tegen de autobanden. Ik ben er nog niet uit, maar ik wil voor deze kade misschien een wat groter schip en dan verhuizen deze twee dames naar de binnenhaven.
Mooie plaatjes met een nog mooier verhaal er bij Nico. Dit moet een plekje opleveren op de baan van Wim. 
Die steenkolenhandel is (vrijwel) zeker maar die dekschuit, dát weet ik nog niet. Ik denk dat ik zelfs de naam van Nico’s grootvader wil gebruiken... als dat mag.
Als ik dat een beetje doortrek dat wordt het straks "Vishandel Tom” en "Fiat garage Monnereau".