Er wordt van de nieuwe leden verwacht zich voor te stellen aan de overige leden conform de gedragsregels.
Zolang de fabrikanten van modeltreinen zich zelf niet aan de normen houden, en iets leveren tussen 1:87 en 1:100 zou ik niet precies van een perron hoogte uitgaan, maar deze lekker afmeten aan je eigen trein.
Citaat van: Rick op 20 december 2014, 17:04:40Zolang de fabrikanten van modeltreinen zich zelf niet aan de normen houden, en iets leveren tussen 1:87 en 1:100 zou ik niet precies van een perron hoogte uitgaan, maar deze lekker afmeten aan je eigen trein. Maar ik denk niet dat alle treinen de zelfde afstand hebben. Ik heb de ICE3 van Piko wil nog een Thalys hebben sprinter koploper dubbeldekker hondenkop de hoofdprijs in de staatsloterij.Gert-Jan heb 1 dubbele nodig.
We komen langzaam uit de kast...
Ja in H0!Trek een printer of een scanner uit elkaar en de roltrappen springen je om de oren.
In H0?
Citaat van: GéJé op 20 december 2014, 19:54:31 In H0?Waarom niet? Moet kunnen volgens mij. 'Tis dat ik ze niet nodig heb of kan gebruiken maar anders .... Je schiet toch wel lekker op Rob. Ga je eerst de brug doen of aan de andere kant verder met de grote tafel.
Rob, pas op met te vroeg aan de scenery te beginnen.Om straks zeker te zijn van perfect rijdende treinen is het goed om eerst het traject te bouwen en dan test rijden.Het is heel vervelend om later wat af te moeten breken omdat een wissel niet goed werkt of een bezetmelder niet juist is gekozen.
Oooh! Die is wel heel gaaf! Heb je daar bouwtekeningen van? of ga je hem na maken van de foto?
bedoeling is dat druk op de knop de brug open gaat maar het trein verkeer wel stil komt te liggen
Als je er voor zorgt dat bij het openen van de brug op de één of andere manier contact wordt gemaakt tussen linker en rechter railstaaf dan denkt je bezetmelder dat er een trein op rijdt.