Okay, bedankt Mannen voor de opbeurende woorden, Ik kan zo hard gaan ook natuurlijk omdat ik gewoon hele dagen aan de baan kan werken en dus niet zomaar even in een verloren uurtje wat kan gaan doen.
Maar We hebben de draad weer opgepakt, onderstaand verslag met foto's en lijntjes hoe dat deel moet gaan worden met 24 inch ( 60,nogwat cm ) erin voor het beter laten bochten van al mijn wagons en lok's.
Als eerste het beginvan het stukje met de tracksetta van 24 inch, deze geven dus een straal van 60 cm ongeveer. het lukt mij inderdaad aardig als ik het begin vastsoldeer aan de reeds bestaande rails, dan heb ik uitgevonden dat als het schroefje niet in de gleuf van de tracksetta past ik die bocht kan fixeren met een schroefje aan de buitenkant van de rails, tijdelijk dus, als ik de setta weghaal en de bocht blijft liggen gaat er een schroefje in het midden tussen de rails.

dat flauwe bochtje is dus ook 24 inch, en dat rode ding verder op is dus een tracksetta.

Hier ligt de eerste kwart bocht, redelijk in lijn ook al lijd dat niet zo en knikt die wat.
Dan hieronder enige uitleg hoe die 2 bochten gaan lopen, ikhoop dat jullie het begrijpen, let wel deze bochten zijn dus gewoon even 120 cm in doorsnee, en de 1 moet over de ander heen, dus 8 cm omhoog.

deze bocht dit is die van bovenstaande foto's moet dus over de onderliggende rails heen.
Om vervolgens aan te sluiten en te dalen op de rails met het rode lijntje

De wissel onder het oranje lijntje word vervangen door een bochtstukje, de paarse en blauwe rechte lijnen zijn 2 sporen die naar en van het spiraal afkomen tzt ( blauw richting wokkel en paars komt ervanaf.)

Op deze foto is de rode lijn het begin van de stijging om met de 24 inch bocht over de andere baan heen te gaan.
even nog een overzichtje van dat deel zoals het gaat worden
Rode lijn gaat dus over de groene lijn/rails heen

Zo als we iets niet snappen graag even vragen/meedenken voor ikweer deel moet slopen van de baan

Wordt vervolgt,....