Het is dat je zegt dat het een kunstbrug is, want hij lijkt net echt 
Dat gaat nog steeds lekker bij jou Hans! Lekker doorgaan zo, dan hebben wij tenminste wat te bekijken hier....
Nee ik zei dat het een kunstwerk is

dat schijnt zo te heten, viaducten en bruggen noemen ze kunstwerken, wist ik ook niet maar dat zie je wel eens langs de weg om zo'n bord staan als ze ergens gaan bouwen, aanleg kunstwerk.....
Tsja Hans, wat kan ik nog toevoegen. Je gaat als een dolle.
Dat rek links op de foto, wordt dat een deel van je baan?
Dat is inderdaad de bovenkant van mijn H0 baan Wim, ik dacht gisteravond, ik maak dat deel vast dan kan ik daar me platen op kwijt, maar heb het nu anders opgelost door die hele stapel aan te vullen met de stapeltjes die los op hondjes stonden, was het idee om het zo te doen van Pierre, en in het midden van de ruimte heb ik er niet zoveel last van als met al die losse dingen.
Hans,
Je gaat als een.. TREIN 
Maar ik zit me nu wel af te vragen; Als je straks je H0 baan hier overheen gaat bouwen, zie je dan nog wel iets van je LGB baan als deze zo dicht langs de muur loopt?
Groeten, Gert-Jan
Gert-Jan die H0 baan moet je zien als een F dus de bovenste streep van de F word mijn paradebaan en dat korte streepje mijn schaduwstation, dus 120 cm boven en 60 cm eronder tegen de muur aan, dan kan je schuin vanaf mijn werk plek ook nog onder de baan kijken.
Dat is tenminste wat ik in gedachte had, mocht het tegen vallen dan gaat er een plan op de schop en komt er op die baan van 120 cm diep een schot te staan met daarachter het schaduw station, maar dat zal te toekomst uit wijzen, nog even bekijken zelf hoe dat gaat en of het dan ook nog zichtbaar is.
Je gaat goed hans! Mooie brug ook. Als die andere te kort is voor je trapgat kan je ze altijd nog omwisselen.
Lekker doorgaan zo man. 
Boven het trapgat komt maar een klein stukje brug Pierre, ik kom met de bocht al bijna halverwege het trapgat

helaas is dat zeker, ik heb namelijk ook nog een schitterend boog brug van 120 cm lang, en nee die is te groot om neer te zetten op de plek waar die lange nu staat, ik denk dat ik hem plaats waar het spoor waar ik nu mee bezig ben weer op de huidige baan uitkomt, ook dat moet ik nog even bekijken, hij is niet echt klein te noemen, zal er vanavond laat eens een foto van maken.