Mijn fotohoster, ImageShack, bleek ineens niet meer gratis te zijn (ik let niet op reclame), het e-mail verkeer eindigde, na betaling van U.S.$ 12 voor een jaar als volgt:
De betaling is binnen gekomen bij ImageShack, via E-mail had ik een soort persoonlijke begeleiding eindigend met een bericht dat de "upload" functie geactiveerd was, netjes geregeld.
Even een verzamelverslag van de laatste dagen:
Ik ben twee gebouwen aan het bouwen, de "MacDonalds" (niet bij mij) bij de MartinsTor en de kerk in Ramsau, beiden worden verlicht, dus veel alufolie plakwerk

Vorige week woensdag heb ik de kolenwagentjes geparkeerd bij de mijn, de BR 94.5 uit dienst genomen en donderdag bezig geweest met afregelen met de Lokprogrammer en op de proefbaan bij de MSG/Den Bosch, nog niet naar tevredenheid, maar inmiddels rijdt de lok, als losse lok, wel weer op de baan om alvast het remmen aan te leren in de Raptor.

De MacDonalds begint al vorm te krijgen en de eerste muren van de kerk zitten aan elkaar, het isoleerwerk schiet ook al op, inmiddels voorraad genoeg, ik lijm altijd één hoek en daarna 24 uur drogen/uitharden.

Groet, Anne W