De toren is voorzien van de kantelen en de afdakjes, zodat de uitkijken veilig en droog staan.

Mijn baan rijdt erg goed, het is al weer een poosje geleden dat een wissel weigerde (een belangrijke storingsoorzaak bij geautomatiseerde banen), een andere storingsoorzaak is "gebrek aan spanning", dit kan aan de massa liggen of aan de sleper/midden contacten/slepers.
Bij mij is het niet de massa, het zijn de midden contacten/slepers, een hele erge was mijn Br 23, na eindeloos veel stellen en buigen van de sleper heb ik destijds besloten om voor de lok een wagen met sleper en elektrische geleidende koppeling te maken en ook zo'n koppeling in de lok te zetten en deze koppeling te verbinden met de stroomtoevoer in de lok, deze combinatie heeft nu een dik jaar gereden, ook op de banen van de MSG/Den Bosch, zonder ook maar een keer te weigeren.
Nog niet zo geleden heb ik de dummy lok van de V36 Doppel-Lok ook voorzien van een sleper en deze sleper verbonden met de stroomtoevoer in de lok, ook met uitstekende resultaten.
Dus ben ik nu begonnen met andere loks die wel eens problemen geven, de V100 met twee Silberlingen die rijdt van het hoofdstation naar het bergstation v.v., deze combinatie heeft al een sleper in het stuurstandrijtuig, dus alle wagens voorzien van elektrisch geleidende koppelingen, een koppeling monteren in de lok en deze aansluiten op de stroomtoevoer in de lok.

De twee lok is een Br 150, deze lok heeft identieke draaistellen, dus een tweede sleper is een kwestie van monteren, alleen ontbreekt het plaatje met de draadaansluiting, dus een draadje rechtstreeks aan de sleper gesoldeerd, wel "plat" solderen anders klikt de sleper niet op zijn plaats.

Groet, Anne W