Dankjulliewel heren. Die veren voelen wel lekker en de feedback is zeer buikaar.
p.s. Heb je die klinknagels op de deur met dat radertje gemaakt?
Inderdaad Gert-Jan, met dat radeerwieltje. Dat werkt het best met zo dun mogelijk polystireenplaat.
Wat ben je toch een ongeduldig mannetje Wim. Verf moet nou eenmaal drogen. 
Dat is wel zo, maar blijkbaar heb ik er een potje mat-zwarte verf bijzitten die toch niet mat opdroogt en als ik dat dan meng met rood, dan droogt dat natuurlijk in geen vijf jaar.

En ja Pierre, ik ben wat dat betreft een ongeduldig mannetje.
Wim volgens mij wordt voor het openen van de deuren een soort veer stalen triangel gebruikt die middels een plastic stang via de dakspanten naar de achterzijde....
Poeh, dát is een hele constructie. Jij hebt toch die Märklin-loods verbouwd? Ben morgen aan het werk en dat is jammer want dan kon je een pot koffie krijgen. Ik wacht de foto’s wel af.

Vanavond even mijn werkbank afgemaakt.

Die bankschroef blijf een groot ding, maar ik laat ’m lekker zitten.

Hij komt achterin te staan en als die bankschroef de juiste grootte zou hebben, dan zou je ’m amper zien. Een beetje voor de beeldvorming het ik het spul even in elkaar geschoven.
Die groene zuilen aan de rechter zijkant komen dus ook in het midden en aan de andere kant van de loods. Bovenin worden die zuilen dan met H-balken doorverbonden. Omdat bovenin nog dwarsverbindingen komen, zit daar dus ook nog geen verf.
Het rechter spoor dat doodloopt bij de werkbank, daar komt geen stootjuk (stootblok?) want dan wordt is m’n hele werkbank aan het zicht onttrokken. Ik maak daar van die geel geschilderde wielkeggen op de rails.