Zo even blazen hier, er ligtwat stof op het draadje.
Vandaag maar de draad eens opgepakt, letterlijk en figuurlijk.
Er zal toch 230 volt van de groepenkast naar mijn trein kast moeten, daar ik er met de aanleg van de zolder en de elektra structuur al rekening had gehouden hiermee zitten er 2 aparte zekering automaten al op/in de groepenkast hier op zolder.
eerst even wat draad op de juiste lengte geknipt, dan kan het feest beginnen

Als je goed kijkt op onderstaande foto zie je de 2 automaten uit staan die voor de treinbaan zijn, dus ook inderdaad 2 apart groepen vanuit de groepenkast beneden in huis. Als ik hier trouwens goed kijk is het afwerken door de "Elektricien" niet echt een schoonheidsprijs waardig.

Even wat draad op de juiste maat afgeknipt zodat we in ieder geval bij de kast kunnen komen daar gaat het toch weer een verdeel doos in
zo dus na enig zaagwerk en klemmetjes plaatsen liggen de bovenste lege buisjes vast.

En daar gaat de buis richting centrale kast. staan nog wat scheef hier, klemmen moesten eerst op de muur nog

en de draden erin en even tijdelijk opgerold, worden pas aangesloten als ik in de treinkast alles aan gesloten heb.

Zo en toen was dat deel klaar in ieder geval.

Zo volgende stap is alles verdelen op de centrale plaat naar de sterktes voor de treinbaan.
Word vervolgt,.....