Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, het is zaterdag de zon schijnt dus wat doe je dan, wel je gaat eens kliederen met witkalk op de muur, maar daar ik een witte achtergrond niets vind ging ik voor blauw dus mengen en kliederen op de grond.
Gelukkig is het op water basis dus makkelijk af en uitwas baar, eerste kleur test.

te licht nog, dus iets donkerder gemaakt.

Dit ziet er in de pot aardig uit, maar daar dit ook de eerste keer is dat ik met kleurtjes ga kliederen moet ik het dus op de muur zien zitten voor ik eigenlijk kan zien hoe en wat.
Dus op de manier van Opa op de muur plakken, niks roller of kwast, hopla de verfspuit gepakt.

En dan zit het er na een minuut of 5 wel op, in de test hoek boven het trap gat, en de spiraal daar, niet gelijk in het zicht dus we kunnen klooien zo gezegd, ook de bergen gaan we oefenen daar, dit was een hint van een goeie kennis van me trouwens. Maar onderstaan de 2 foto's van die hoek, persoonlijk zeg ik dat is wel heel erg licht nog.
Gelukkig is van licht naar donker makkelijker te doen als andersom.

Zo en toen was de winter schilder weer klaar, en nee ik kom nergens anders witten.