Hallo Wim, de secondjeslijm blijft netjes ook op die blauwe platen liggen, vandaag ook een stuk gedaan ermee, en wat een verschil zeg met de schroef verbindingen op de plaat, ik vind geluid niet zo erg ,maar dit was wel erg overweldigend.
Er komt trouwens toch een baan binnen een baan hier, huh zullen sommige denken wel Opa even uitleggen.
Daar ik nu rondjes schaduwstation kan rijden komen er soms locs die ik in amerika gekocht heb de doos uit, en bijna al die loks vinden wissels niet je van het, ben er na een nacht piekeren achter dat de flensen van die locs stukken lager zijn als van fleischmann lock, een fleischman lok rijd nu al sinds 12 uur zijn rondjes op de baan een rondje duurd op dit moment 2 minuten hij heeft er dus al diverse kilometers opzitten.
Maar om op de lagere flensen terug te komen, er komt dus zo ie zo in het schaduw station een extra code 80 ( je weet wel die verkeerde rails die ik hier ook heb ) opstel spoor te liggen, die kunnen precies tussen de andere 2 opstel sporen liggen, het word wel wat druk daar maar anders heb ik zoals ik het nu bekijk 15 locks die niet kunnen rijden, ik vind dit wel een redelijke oplossing om het zo te doen, uiteraard sluit dit spoor dan nergens aan, of kan dat wel?? op het andere spoor.
wordt vervolgt,.....