Wim dat van die inkepingen is mss wel een goed idee, dat draadeind in je boormachien alleen niet

is wel leuk maar je weet alleen bij benadering op welke hoogte je moer komt te zitten, daarnaast leg je cirkel voor cirkel op je spiraal, je moet er ook nog rails tussen leggen, en daar ik de rails vast schroef gaat dat later ook niet werken, je kunt er dan niet meer bij op een normale manier.
Maar die inkepingen zie ik inderdaad wel zitten, die wokkel staat nu al zo vast als een huis dus uit die gleuven schuiven van het draad eind zal ook mee vallen.
Trouwens de moeren erop draaien met die verfroller manier werkt ook goed hoor, het kan alleen niet met wmeer als 1 moer tegelijk 2 moeren halen elkaar in en lopen dan vast tegen elkaar aan, maar ach het blijft hobby he, dus we hebben de tijd.
Ik vind het trouwens nu al eng om aan de bovenkant al te moeten weten hoe hoog de bovenkant van de grand canyon moet worden, daar ben iknog niet zo mee bezig nu al, ik weet eigenlijk alleen de hoogte te opzichte van de bovenbaan, dus stel ik maar gelijk een vraag aan de H0 kenners.
Is een rotspartij van 25 cm recht omhoog als rots muur van de grand canyon wel hoog genoeg ( het moet ook niet te gek worden uiteraard he ) of zouden jullie ietsie hoger gaan, het is geen berg he dat plateau voor dat station erop?
Ik hoor wel wat jullie denken ervan.