Pierre ik snap um, maar ik krijg hulp van iemand die een helix-ovaal gaat uittekenen voor mij, het kan alleen even een paar weekjes duren hij moet naar buitenland voor zijn werk, dus ik even geduld hebben

ja dat heb ik genoeg

maar ondertussen word de loop ruimte steeds krapper, tenminste om ergens te zagen met zaagtafel of zo, dus die handel moet verhuizen naar de blokhut in de tuin, maar eerst uiteraar alvast voorwerk doen wat toch al in het verschiet lag, en dan is zo'n grote werkbank erg handig met de cirkelzaag

Wat is Opa daar nu weer voor een vierkant ding aan het maken, en nee ik maak niet mijn eigen kist

Zoals mensen die hebben opgelet weten wil ik al de melders enzo central en op een voor mij makkelijke plek binnen handbereik, dus zetten we die kast op mijn bureau vloer tegen die nieuwe baan aan.

Bovenkant is gelijk met de hoogte van de promenade baan, de hoofdbaan dus.
Hopelijk heb ik ruimte genoeg in die kast voor de terugmeld decoders en oc32 decoders voor de servo's van de wissels.
en de boosters, alles op 1 centraal punt vlak naast de groepenkast die hier naast me aan de muur hangt en die is voorzien van 2 extra groepen alleen voor de treinbaan.
trouwens word er 5 cm voor de achterkant nog een 9 mm groef ingefreesd odat daar multiplex n kan voor de decoders en kabel goten, maar dat is een later plan.
wordt vervolgt,.....