Vandaag verhuis dag, de flexrails en bochten en korte rechten gaan verhuizen van het midden van de kamer naar een plateau onder het pas geplaatste deel onder de schuine kant, op dat deel gebeurt niet bijster veel een paar bochten en een stijgend en dalen dubbelspoor naast elkaar en dan de bocht richting 2de schaduw station, ik ga dat deel trouwens ook gelijk neerleggen en kijken of ik wat ideeën krijg voor dat schaduw station, gewone wissels, gebogen wissels, 3 weg wissels of andere wissels. ik moet het zien, tekenen wel leuk maar heb er geen gevoel bij.
Dan Wim die blind platen zijn nooit weg hoor, ik heb toen ik dat deel van mijn bedrijf verkocht hosting dus zat van dat spul gehad, blindplaten, monitor+keyboard 19 inch APC/UPC was blij dat ik het op een gegeven moment kwijt was, je vangt er toch bijna niets meer voor, ik heb een paar dingen houden, UPC en 2 servers beide voor de treinbaan, en nog wat andere zaken.
een deel van Bullcat Webhosting

Dan even Theo scheren, je hebt stoppels Theo

Die opstel sporen zijn 450 cm lang Theo, die plaat is 710 cm lang, 29 wissels en die nemen eigenlijk meeste opstel ruimte in

Dan Jack, de schroefjes 3x13 mm zijn op zitten er pas 250 in de baan, dus vandaag zoals ik al zei een verhuisdag, en misschien kom ik toe aan het deel plaatsen van schaduwstation, onder de grand canyon, 450 x 120 cm baandelen bestaan al, liggen alleen ergens anders in de weg nu

, even bekijken dus.