Wim, en Rob, ik dus ook niet maar ik speelde met de gedachte om een achtergrond te gaan printen op A3 papier, gelukkig kan die printer ook gewoon A4 aan hoor

en die A3 vellen moeten per vel worden ingebracht dus om nu even een kamer mee te gaan behangen is ook zo iets, maar we zoeken verder naar een oplossing als ik eens ff geen zin heb in de baan.
Dan vandaag een de halve zolder verbouwd er moest namelijk een stuk baandeel van 250 x 80 cm worden geplaatst tegen het schuine deel van de zolder er lopen op die plek namelijk 5 baan delen over in de rest van het schaduw station en ik wilde weten hoever de wissels die richting op konden worden gelegd.
Na dat gedaan te hebben, de bochten neergelegd en de eerste 5 opstelsporen aangesloten op de wissels, uiteraard gelijk testen met een trein of de wissels ook goed werden bereden en er niet ineens wagons of loc's ontsporen.
Het aanbrengen van de kleine schroefjes met een ringetje is niet goed voor de duim die nog steeds niet geheeld is, morgenochtend, vandaag dus, maar eens in een kommetje soda gaan zitten, kijken of er nog meer ongein aan splinters uit wil komen.
Maar we gaan gewoon door, dna maar met plastic handschoentje aan, alleen gevoel is dan helemaal weg dus nu alles met links pakken, schroefje, ringetje en doorgeven aan de andere hand..
Foto's zijn er wel, maar camera is boven, morgen gaat snoertje ook die kant op dan kan ik ze daar gelijk van de camera afhalen en plaatsen.
Zo en nu weer verder, dat deel schaduwstation in iTrain zetten voor de automatisering ervan.