Wim, bedankt voor je melding van die vergiftiging. en ik had inderdaad melk en yoghurt laten aanrukken, hopelijk vannacht een betere nacht als de afgelopen nacht dus.
Dan het vervolg LGB treinbaan, niet schrikken want ja het is groot en nee het komt niet onder de treintafels van 120 cm diep uit.
Lekker stukje trapgat gepikt, ik kan nog steeds zonder te bukken mhoog en omlaag erop

Dan komt na de bocht de opstelsporen, het rechtuit gaande spoor over de wissels is voor de doorgaande treinen. dat witte latje is trouwens de aar 120 cm.

ff niet schrikken bij onderstaande foto

een spoor = 15 cm breed, je ziet 8 sporen, dat is dus netaan 120 cm en dat is net de breedte van de bovenbaan H0. aan het eind komt het ook goed, maar was vanwege Pierre zijn oplossing wat lastig bereikbaar nu, trouwens alles ligt nog los op de grond

En dan voor Wim, mijn NEPGRAS spul, hopelijk vind die dit nepgras wat meevallen, het zijn niet van die hoge sprieten die je wel eens ziet.

en dan split tussen de bielzen moet je eens opletten als dat ligt, denk ik tenminste dan he.
Wordt vervolgt,....