Nou even een middagje laminaat leggen gaat het niet worden Wim, Of ik moet hulp krijgen

Maar ik zal even mijn idee ventileren zoals ik het in mijn hoofd heb zitten, ik zal het even verduidelijken meet een stukje van de zolder waar mijn bureau komt te staan.
Onder de vloer van mijn bureaustoel komt dus een deel van mijn LGB baan zie plaatje hieronder, en wat stukjes opstelspoor

Nu ben ik dus ook al dagen aan het zoeken naar stelpootjes ze moeten alleen 25 cm omhoog kunnen, die pootjes is probleemm namelijk niet de hoogte wel, tenminste die ik zag, nu kan ik uteraard ook netjes 4x4 cm pootjes gaan zagen maar is dit wel zo stevig ?
Dan de rest van de baan, de 2 rechtse sporen die onder het bureau uit komen gaan met 3% per meter stijgen en stijgen en stijgen, soms ff stiekum 4% als het even moet maar meer zeer zeker niet, dat stijgen gaat net zolang door tot ik boven mijn hoofd zit, zodat ik niet mijn kop stoot als ik rond loop en aan mijn H0 baan werk waar de LGB baan achter de H0 baan doorloopt kan ik dit afschermen met dik karton en hier tegen blauw/wolkjes/bergjes/canyon etc etc , de hele wand word blauw, WELKE kleur blauw is gebruikelijk als lucht trouwens.
Oja er komen webcams te hangen daar die gewoon via een brouwser te bekijken zijn dadelijk, onder de verhoging komt trouwens ook led verlichting kan ik mooi zien wat er gebeurt of gebeurt is

Hou in ieder geval deze link in de gaten
http://treintjesopzolder.nl kan je mij zien zwoegen of niet