Dank je wel allemaal.

Niks geen klasjes voor mij hoor. Als je goed naar mijn draadjes kijkt kan je het ook maken.

Ik denk dat je gelijk hebt Wim. Smederij met een naam er onder of boven. Ik zal eens kijken.
ik vind het werkelijk schitterend geworden. en dan zeg je dat je nog niet te vrede ben, en nog wil weatheren. Volgens mij zijn ze al geweldig oud.
Ze moeten toch nog wat vuiler hoor Rick. Het was de bedoeling dat ik dat met pigment poeder ging doen maar daar ben ik van terug gekomen. Ik heb een proefstukje gemaakt op een oud huisje maar ik ben er niet kapot van. Ik val maar weer gewoon terug op mijn kwasten.

Misschien later nog eens proberen.
Ongehoord mooi!! Je hebt de sfeer precies goed te pakken. Benieuwd hoe het hier s'avonds uitziet.
Da's nog niet aangesloten Jack. Ik moet eerst nog de inrichtingen doen van de werkplaatsen. Maar ja ... de postbode komt niet met de draaibankjes en zo.

Ik wil ook nog een paar hoge slanke lichtmasten langs de kade. Ik heb al zitten kijken maar vind die dingen bijna allemaal te laag of te lomp. Vooral lomp! Viessmann heeft wel erg mooie maar die zijn me veel te duur. Ik heb er gelijk een stuk of 5 nodig denk ik. Dus ... van de week maar eens even zelf wat in elkaar flansen.