Als je ook maar even niet oplet is die Pierre alweer met een nieuw kunstwerk bezig 
Ach ... je moet wat doen. Anders loop je toch maar te vervelen.

Ziet er gewoon weer lekker uit Pierre. Ga je nog iets met schuifdeuren doen die open staan en waar binnen wat gebeurt? Of wordt dat een verrassing? 
Ja ... ja ... Wim .. alle deuren blijven open. Lekkere grote deuren om naar binnen te kunnen loeren. De eerste is niet zo heel spannend. Daar staat alleen een bootje in of zo op een trailertje. Maar de 2e moet een hele smederij worden met een hoop rotzooi voor de deur. Ik denk dat de smid ook het lege pandje in gebruik neemt voor een beetje opslag. De 3e een motorenrevisie bedrijf. Daar moet ik wat werkbanken in maken en een compressor, draaibank, kolomboormachine en zaagbank of zo. Weer een hele uitdaging.

Ook nog maar even een klein updeetje:
Vanavond toch nog even een klein stukje gedaan.
Beetje scheuren in de gevel gemaakt. Stuc werk is niet meer wat het geweest is. Er vallen hele stukken uit.

Ook de tussenmuurtjes zijn geplaatst en alles staat stevig op een stukje hardboard wat ik zo in mijn baan kan laten zakken en afwerken. Nu kan ik er lekker bij en werk op mijn gemak aan de tafel. De achterwand is nog los maar heb ik gebruikt voor de maat. Alles staat nu netjes haaks.

Wordt vervolgd .....