In mijn zoektocht naar een klein stekkerblokje stuit ik op wat onderdelen van (ik denk) een oude videorecorder. Hier vind ik waar ik naar op zoek ben. Omdat ik aan 4 pootjes genoeg heb haal ik ook nog een stukje van de stekker af.

Wim kwam met het idee van verlichting op het onderste dek en dat leek me wel een aardig plan dus …..

Nu zet ik de brug vast op zijn plaats en soldeer de rails aan elkaar.

De brug hangt nu een paar dagen permanent voor de deur en je moet er niet aan denken dat er iemand naar binnen gaat en dan anderhalve maand werk aan splinters loopt. Dan maar een bordje op de deur.

Ballast bijwerken.

Om de boel goed te centreren boor ik 4 gaatjes van 3 mm en lijm daar wat stukjes spijker in. Ik laat de koppen er aan (hebben op zich een aardig wafelpatroon) zodat ik als de gaatje eventueel wat uitslijten op den duur ik de spijker er makkelijk uit kan trekken en vervangen voor een dikkere.

Dan kan ik met een gerust hart de rails doorslijpen zonder dat de boel verschuift van elkaar.

Even de roest een beetje bijwerken en dan is het bovenste dek klaar.

Het stekkerbusje komt aan de achterkant van de brug en de draadjes zullen daar in de muur verdwijnen.

Het onderdek er op lijmen.

En de vangrail.

Nog even een close-up van de pennetjes.

En ook het onderdek is klaar.

Nu verder met het voetgangersgedeelte.