Dank dames en heren.
Ah, je brengt me op een idee 
Welk idee?

Ik wilde eerst vragen waarom je zo'n grote stopspoel hebt ingebouwd, maar de rest is zo klein...
Heb ik op speciaal verzoek een euromunt ergens uit een collectebus gehaald en dan zit je nóg te piepen. Maar, die stopspoel zou makkelijker zijn weg te werken als die metalen stift wat verder zou uitsteken.
Vergeet vooral niet een oude transistorradio in je werkplaats neer te zetten. Een must! (en een uitdaging
)
Na de uitvinding in 1947 van de transistor konden deze buizen vervangen worden door transistors waarmee het mogelijk werd lichte en goedkope radio's te maken. Met de komst van de transistorradio werd het dan ook eenvoudiger een radio mee te nemen. De radio verscheen op straat en in de tuin, in de werkplaats en op een bouwsteiger, in het bos en op het strand.En het was gedaan met de rust.
Maar je hebt wel een punt: in een werkplaats hoort een radio. Ik heb gelukkig nog een plank vrij gehouden waar het kreng kan staan. Gelukkig had je in de vijftiger jaren nog geen 100% NL... dan wordt het dus Arbeidsvitaminen.

▲ Op het moment is mijn tijd wat spaarzaam, maar ik heb toch nog even de oprit erin gelegd. Verder ben ik ook bezig geweest om die magneetband buiten het depot zodanig uit te leggen dat de bus bij het naar rechts uitrijden van de garage, niet met z'n achterwiel de stoep meepikt. Als de bus uit de garage komt en naar rechts wil, dan moet de bocht dus ruimer worden gemaakt en komt-ie op de andere weghelft terecht. Dat is in de echte wereld geen uitzondering, maar op mijn baan wil ik dat voorkomen omdat de kans groot is dat die bus dan de magneetband op de linker weghelft gaat volgen en vervolgens links blijft rijden.

Ik denk dus dat ik die bus vanuit de garage maar linksaf laat slaan en dat-ie dan maar een stukje moet omrijden.
▲ Even voor de beeldvorming: zo gaat de voorkant er ongeveer uitzien. Het staat nu natuurlijk nog los op elkaar en moeten er nog gaatjes worden geboord om de draden weg te werken en wil ik voor de werkplaats nog een lichtmast of lantaarnpaal maken. Bovendien moet er in het interieur nog vulling komen.