Dank voor jullie feedback!
Hoe verzin je het weer Wim. Goede tip. 
Ach Pierre, het outside the box denken is jou niet onbekend.
Een klein detail dat niet klopt: aangezien je een Nederlandse baan hebt, klopt het pictogram op je brandslanghaspelkast niet.
Ja, daar heb je best weer wel een dingetje. Toen ik die kast aan de muur ophing, dacht ik nog: “Wanneer zou die
@GéJé komen met een van zijn scherpzinnige kleine details?” En ja; daar is-ie!

Er hoort natuurlijk een
B op te zitten, maar die waren niet op voorraad en in de vijftiger jaren waren de pictogrammen van brandslangen nog niet echt doorgevoerd.
Misschien maak ik er daarom wel een electriciteitskast van. Met water blussen in een werkplaats met brandbare vloeistoffen is sowieso niet zo slim.
En nu ik het toch over slangen en brandbaar spul heb: ik ben een dieselpomp aan het maken. Die pomp gaat nog wel, maar een goede pistoolgreep is nog niet zo heel eenvoudig. De meeste H0-fabrikanten klooien ook maar wat aan als het om branstofpompen gaat.
En wanneer komen de bussen? Ga je er ook nog een put in maken? Wel een gezellig tafereeltje zo
Bussen? Daar heb ik van alles aan onderdelen al voor klaarliggen, maar ik heet nou eenmaal geen
@Pierre, die zittend op de plee -terwijl een beetje kerel daar de krant op de VI leest- even rap een FCS-bus in elkaar knalt.
Een put?Ja er komt ook een put, maar niet zo'n put die jij in je hoofd hebt. Meer een put om het water af te voeren.
Een put in je hoofd is natuurlijk ook niet fijn.Een gezellig tafereeltje?Daar ben ik nog over aan het nadenken, maar het wordt waarschijnlijk iets in de geest van monteurs en buschauffeurs die niet bus-gerelateerde dingen aan het doen zijn. En met weinig fantasie is daar van alles bij te verzinnen, want inmiddels ben ik er wel achter dat buschauffeurs niet veel verschillen van vrachtwagenchauffeurs.
▲ Vandaag kwam de meneer van de post langs met een Routère Stopp en een voorraadje magneetband.
Ik denk dat het meest handig is om dat hele busdepot op een plaatje Lundia-triplex te zetten. Op die manier heb ik een mooie ondergrond om om dat magneetding vast te zetten en kan ik daarin een gootje maken voor dat magneetband.
Op de vloer van de garage komen denk ik stelcon-platen of een soort van betonvloer.