Auteur Topic: Bouw van een busdepot  (gelezen 32437 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #125 Gepost op: 18 juni 2017, 16:33:55 »
Het is een Duitse pomp ... prijzen zijn in DM. 8)
Dat zeker, maar op de pomp staat ook een €-teken: DM/€. De euro is in 2002 ingevoerd en mijn tijdspanne speelt rond de vijftiger jaren. Dat klopt dus voor geen meter.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #126 Gepost op: 18 juni 2017, 20:17:10 »
Sittard aan Zee, hoe leuk is dat?

Het moet toch niet gekker gaan worden.... ;D

Maar als de temperatuur de komende decennia blijft stijgen dan komt die zee vanzelf naar Sittard...  :o en al die Hollanders er achteraan  :o

Ohja, bedankt voor het muntje, zo zie je maar dat alles relatief is, zeker in de modelbouw haha. Goed bezig.



Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #127 Gepost op: 18 juni 2017, 22:25:52 »
Sittard aan zee. Zoals Scheveningen?  :D

Dan wordt Geleen zoiets als Den Haag.

Tja daar kan ik wellicht mee leven, maar of de rest van ons landje dat ook vind?   :-\

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #128 Gepost op: 19 juni 2017, 14:07:38 »
Waarom denken jullie dat ik ooit van Amsterdam naar Enschede ben verhuisd?


Ik heb een godsgruwelijke hekel aan natte voeten.  ;D
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline GéJé

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.672
  • Thanked: 52 times
  • Geslacht: Man
  • Gert-Jan
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #129 Gepost op: 19 juni 2017, 20:16:16 »
Het is een Duitse pomp ... prijzen zijn in DM. 8)

Vandaar mijn vraag. Toen we nog niet met euro's betaalde kon je in de toeristische gebieden in zeeland ook gewoon met Duitse Marken betalen.   8)

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #130 Gepost op: 23 juni 2017, 22:11:31 »
Vandaar mijn vraag. Toen we nog niet met euro's betaalde kon je in de toeristische gebieden in zeeland ook gewoon met Duitse Marken betalen.   8)
Wat dat aangaat is er eigenlijk niet zo heel veel veranderd: op Texel en zaterdags in Enschede wordt er voornamelijk Duits gesproken. Wat dan wel weer raar is dat bij de Duitse benzinepomp (per liter 20 eurocent goedkoper) verstaan ze geen Nederlands.

Tussendoor nog even een dingetje gedaan:


Van een stukje Lundia-triplex even een grondplaat gemaakt. Op die manier kon ik die stopspoel wat beter vastzetten en heb ik een stevige ondergrond om het gebouw op te zetten. Betekent dus dat ik een stuk uit de module moet zagen/snijden ter grootte van deze grondplaat, zodat het straatniveau mooi gelijk loopt.
De stukjes muur heb ik vast in de verf gezet.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #131 Gepost op: 24 juni 2017, 19:54:06 »
En wederom ziet dit er bijzonder goed uit Wim. ;)
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline NickvR

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 689
  • Thanked: 25 times
  • Geslacht: Man
    • Reizen met de trein
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #132 Gepost op: 24 juni 2017, 22:15:04 »
Mooi Wim!

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #133 Gepost op: 24 juni 2017, 22:51:38 »
Mooie en degelijke oplossing.

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #134 Gepost op: 25 juni 2017, 08:57:05 »
Ah, je brengt me op een idee  :-*

Ik wilde eerst vragen waarom je zo'n grote stopspoel hebt ingebouwd, maar de rest is zo klein...
Vergeet vooral niet een oude transistorradio in je werkplaats neer te zetten. Een must! (en een uitdaging  ;))
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #135 Gepost op: 25 juni 2017, 13:21:17 »
Dank dames en heren.
Ah, je brengt me op een idee  :-*
Welk idee?  ::)

Citaat
Ik wilde eerst vragen waarom je zo'n grote stopspoel hebt ingebouwd, maar de rest is zo klein...
Heb ik op speciaal verzoek een euromunt ergens uit een collectebus gehaald en dan zit je nóg te piepen. Maar, die stopspoel zou makkelijker zijn weg te werken als die metalen stift wat verder zou uitsteken.

Citaat
Vergeet vooral niet een oude transistorradio in je werkplaats neer te zetten. Een must! (en een uitdaging  ;))
Na de uitvinding in 1947 van de transistor konden deze buizen vervangen worden door transistors waarmee het mogelijk werd lichte en goedkope radio's te maken. Met de komst van de transistorradio werd het dan ook eenvoudiger een radio mee te nemen. De radio verscheen op straat en in de tuin, in de werkplaats en op een bouwsteiger, in het bos en op het strand.
En het was gedaan met de rust.
Maar je hebt wel een punt: in een werkplaats hoort een radio. Ik heb gelukkig nog een plank vrij gehouden waar het kreng kan staan. Gelukkig had je in de vijftiger jaren nog geen 100% NL... dan wordt het dus Arbeidsvitaminen.  ::)


Op het moment is mijn tijd wat spaarzaam, maar ik heb toch nog even de oprit erin gelegd. Verder ben ik ook bezig geweest om die magneetband buiten het depot zodanig uit te leggen dat de bus bij het naar rechts uitrijden van de garage, niet met z'n achterwiel de stoep meepikt. Als de bus uit de garage komt en naar rechts wil, dan moet de bocht dus ruimer worden gemaakt en komt-ie op de andere weghelft terecht. Dat is in de echte wereld geen uitzondering, maar op mijn baan wil ik dat voorkomen omdat de kans groot is dat die bus dan de magneetband op de linker weghelft gaat volgen en vervolgens links blijft rijden. ::)
Ik denk dus dat ik die bus vanuit de garage maar linksaf laat slaan en dat-ie dan maar een stukje moet omrijden.


Even voor de beeldvorming: zo gaat de voorkant er ongeveer uitzien. Het staat nu natuurlijk nog los op elkaar en moeten er nog gaatjes worden geboord om de draden weg te werken en wil ik voor de werkplaats nog een lichtmast of lantaarnpaal maken. Bovendien moet er in het interieur nog vulling komen.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Raages

  • Gast
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #136 Gepost op: 25 juni 2017, 17:20:55 »
Het begint al een zeer exclusief optrekje te worden. Werkelijk uniek.

Offline Rob

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 2.753
  • Thanked: 161 times
  • Geslacht: Man
  • Rob zegt: denk aan morgen, doe vandaag.
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #137 Gepost op: 25 juni 2017, 17:24:07 »
Na de uitvinding in 1947 van de transistor konden deze buizen vervangen worden door transistors waarmee het mogelijk werd lichte en goedkope radio's te maken. Met de komst van de transistorradio werd het dan ook eenvoudiger een radio mee te nemen. De radio verscheen op straat en in de tuin, in de werkplaats en op een bouwsteiger, in het bos en op het strand.
En het was gedaan met de rust.
Maar je hebt wel een punt: in een werkplaats hoort een radio. Ik heb gelukkig nog een plank vrij gehouden waar het kreng kan staan. Gelukkig had je in de vijftiger jaren nog geen 100% NL... dan wordt het dus Arbeidsvitaminen.  ::)
Tsja, de transistor was dan wel uitgevonden, maar juist de nieuwe radio kwam in huis en de onverwoestbare buizenradio verdween van de huiskamer naar werkplaatsen en dergelijke voor een 2e leven. Ik zou dus voor de grote buizenradio gaan, eentje met zo'n "oog" om goed op de zender af te kunnen stemmen.

Fijn om even een totaalindruk van het busdepot te zien, Wim.Ik vind 'm moooooooi (worden). Misschien een idee de bus eerst naar links uit te laten wijken en dan alsnog rechts af te slaan? Dan moet alleen de magneetstrip in het depot anders worden gelegd. Ik weet niet of dat nog zin heeft, danwel dat je daar nog zin in hebt....

Rob
Ergens in (West) Duitsland tussen 1960 en 1970 | gelijkstroom analoog, met geluid | kleine vaste baan en uitbreiding met modulebaan.
Nu vooral bezig met van alles en nog wat...

Online Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.346
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #138 Gepost op: 25 juni 2017, 18:36:15 »
Begin jaren '70 kwam ik nog oude buizenradio's tegen in werkplaatsen en fabrieken. Later waren het naast de portables vooral afgedankte transistor-stereo's met losse luidsprekers die ik her en der zag.
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline mark mms

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.224
  • Thanked: 26 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #139 Gepost op: 25 juni 2017, 21:17:00 »
Zo'n buizenradio is wel lekker nostalgisch.
Op mijn vorige werk had ik nog eentje van mijn opa staan.
Onverwoestbaar die oudjes...

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #140 Gepost op: 25 juni 2017, 23:11:58 »
Ik heb een beetje nare ervaringen met de magneetstrip onder de steentjesplaat Wim. Rechtdoor gaat soms redelijk maar een (scherpe)bocht gaat het niet zo goed. De bus wil dan rechtdoor. Ik denk dat de styreenplaatjes toch te dik zijn. Ook de dunne die jij hier gebruikt.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #141 Gepost op: 26 juni 2017, 14:02:13 »
Misschien een idee de bus eerst naar links uit te laten wijken en dan alsnog rechts af te slaan? Dan moet alleen de magneetstrip in het depot anders worden gelegd. Ik weet niet of dat nog zin heeft, danwel dat je daar nog zin in hebt....
Beste Rob, ik laat die bus lekker rechtuit de garage uitrijden en dan linksaf slaan. En dat heeft niks te maken met zin, maar op een gegeven moment moet je keuzes maken in het leven spoorbaangebeuren.  ::)

Begin jaren '70 kwam ik nog oude buizenradio's tegen in werkplaatsen en fabrieken. Later waren het naast de portables vooral afgedankte transistor-stereo's met losse luidsprekers die ik her en der zag.
Dirk, ik denk dat hetzoiets wordt:


Het was of zo'n hamerslag-geverfd ding van de draadomroep of een buizenradio met zo'n groen oog.

Ik heb een beetje nare ervaringen met de magneetstrip onder de steentjesplaat Wim. Rechtdoor gaat soms redelijk maar een (scherpe)bocht gaat het niet zo goed. De bus wil dan rechtdoor. Ik denk dat de styreenplaatjes toch te dik zijn. Ook de dunne die jij hier gebruikt.
Die styreenplaten van Auhagen zijn 2 mm dik en mijn Wills-plaatjes zijn amper 1 mm. Maar, die bus gaat rechtuit zó de garage uit, dus verwacht ik hier geen problemen. Ik ben natuurlijk stront-eingenwijs, maar ik ga het ontdekken.
Voor wat betreft het overige wegdek ga ik proberen of er met zandkleurig P120 schuurpapier valt te werken; dat is nog dunner. Ik moet dan natuurlijk wel dat magneetje van de stuurinrichting zwevend ophangen anders heeft die bus drie slagen gemaakt en is dat dingetje compleet afgeschuurd.  ::)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Online Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.346
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #142 Gepost op: 26 juni 2017, 15:07:09 »

Dirk, ik denk dat hetzoiets wordt:  <plaatje>

Het was of zo'n hamerslag-geverfd ding van de draadomroep of een buizenradio met zo'n groen oog.

Die Philips radio van je foto is natuurlijk precies het soort dat je op plankjes boven werkbanken of bovenop een kast aantrof. En volgens mij niet moeilijk op schaal te maken: een fotootje recht van voren vinden en die met de juiste afmetingen op een plaatje van ongeveer 4 millimeter dik plakken en je bent al een heel eind. En als je het leuk vindt: een groen (SMD) Ledje op de plek van het oog.

Draadomroep in garages en werkplaatsen kwam je niet tegen. Wel waren er lieden die dat kastje oneigenlijk maar effectief gebruikten als extra luidspreker/versterker, verbonden met een andere radio (ik bijvoorbeeld  ;D )
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline Pierre

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 7.919
  • Thanked: 334 times
  • Geslacht: Man
  • Woonplaats: Den Haag (Loosduinen)
    • Haagse Modelbouw Club
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #143 Gepost op: 26 juni 2017, 16:43:23 »
Ik heb een beetje nare ervaringen met de magneetstrip onder de steentjesplaat Wim. Rechtdoor gaat soms redelijk maar een (scherpe)bocht gaat het niet zo goed. De bus wil dan rechtdoor. Ik denk dat de styreenplaatjes toch te dik zijn. Ook de dunne die jij hier gebruikt.
Die styreenplaten van Auhagen zijn 2 mm dik en mijn Wills-plaatjes zijn amper 1 mm. Maar, die bus gaat rechtuit zó de garage uit, dus verwacht ik hier geen problemen. Ik ben natuurlijk stront-eingenwijs, maar ik ga het ontdekken.
Voor wat betreft het overige wegdek ga ik proberen of er met zandkleurig P120 schuurpapier valt te werken; dat is nog dunner. Ik moet dan natuurlijk wel dat magneetje van de stuurinrichting zwevend ophangen anders heeft die bus drie slagen gemaakt en is dat dingetje compleet afgeschuurd.  ::)

Ik heb het ook geprobeerd met 1mm plaat Wim maar bij mij werkte het niet lekker.

Met magneetband moet het magneetje altijd zweven.
Groet Pierre.

Ik rommel wat met treintjes en bouwwerkjes in H0 (H0e) en ook een klein beetje in N  .... Scratchbuilding, kitbashing en weathering.  ;D Lid van de http://haagsemodelbouwclub.nl/

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #144 Gepost op: 26 juni 2017, 18:19:16 »
Ik heb het ook geprobeerd met 1mm plaat Wim maar bij mij werkte het niet lekker.
Met magneetband moet het magneetje altijd zweven.
Ik laat die oprit er in elk geval in zitten en ik ga de rest eerst testen voordat ik het spul erin zet. Ik wil ook eens proberen hoe het werkt als ik in de bochten twee strookjes magneetband vlak naast elkaar zet.
Ik hou jullie op de hoogte.
En @Pierre, bedankt voor je tips.

Die Philips radio van je foto is natuurlijk precies het soort dat je op plankjes boven werkbanken of bovenop een kast aantrof. En volgens mij niet moeilijk op schaal te maken: een fotootje recht van voren vinden en die met de juiste afmetingen op een plaatje van ongeveer 4 millimeter dik plakken en je bent al een heel eind. En als je het leuk vindt: een groen (SMD) Ledje op de plek van het oog.
Zoiets had ik ook al bedacht. Ik ga eens zien wat het wordt.


Dit lijkt me wel een strak model. Alleen maak ik in plaats van zo'n groen lampje een verlichte schaalverdeling.  :)
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #145 Gepost op: 26 juni 2017, 19:17:28 »
Dank dames en heren.
Ah, je brengt me op een idee  :-*
Welk idee?  ::)

Een module in een module  :D
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Online Dirk T

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 1.346
  • Thanked: 98 times
  • Geslacht: Man
  • Tweerail DCC, NL 1950-1975 met ruime blik
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #146 Gepost op: 26 juni 2017, 20:33:03 »
Dit lijkt me wel een strak model. Alleen maak ik in plaats van zo'n groen lampje een verlichte schaalverdeling.

Goed idee. Maar waarom in plaats van? Allebei kan ook. En om de leeftijd wat te benadrukken: doe alsof er een lampje in de schaal kapot is. Dat kwam ook vaak voor.
Het einde van een weg wordt altijd bereikt door hem stap voor stap af te lopen.

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #147 Gepost op: 27 juni 2017, 00:52:45 »
Een module in een module  :D
Ga je weer iets aan je baan doen dan?
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)

Offline SuperSylvester

  • Super Modelspoorder
  • ******
  • Berichten: 2.054
  • Thanked: 77 times
  • Geslacht: Man
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #148 Gepost op: 27 juni 2017, 18:27:17 »
Och, ik ben altijd wel bezig met iets, het gaat alleen niet zo snel  ::)
Groet, Jack. Dwarsliggers houden het spoor recht....

H0 gelijkstroom, ECOS 2, Carsysteem, Periode pre-historie tot heden, grensoverschrijdend Nederlands

Offline Wim Corduwener

  • Forumbeheerder
  • Super Modelspoorder
  • *****
  • Berichten: 10.851
  • Thanked: 300 times
  • Geslacht: Man
  • Enschede (import)
    • Portfolio
Re: Bouw van een busdepot
« Reactie #149 Gepost op: 30 juni 2017, 21:07:38 »
Ik wordt ook hier gepest door PhotoBucket. Een topic zonder foto's heeft denk ik niet zo veel zin, Dus laat ik het hier voorlopig bij.
Bedankt voor al jullie feedback.
Trefwoorden:  Mac • Modulebouw • H0, H0e en 0e • Tijdperk III (1950-1960) • Nederlands (H0 en H0e) • Frans (1:45) • Gelijkstroom • Twee rails • Voorlopig nog even analoog • Scratchbuilding en Kitbutchering... en ik maak eigenlijk nooit wat af.

Meest recente projecten: Frans diorama 2.0 (Spoor 0e) en Verbouwing Magic Train (schaal 0e)