Nu maar eens wat anders, het stukje industrie is beslist nog niet klaar, kreeg de tip dat wat ik dacht dat het een rookkanaal was dat dat ding een elevator schijnt te heten, kijk zo worden we toch weer wat wijzer.
Zo'n elevator bestaat uit transportbanden met flinke ribbels/schoepen.
Daarmee wordt zand of grind naar de bunkers of de weger getransporteerd, hoort ook in een soort bak te staan waar de vrachtwagens het zand en grind in komen storten. Weer een leuk weetje.
Nu begonnen aan het bergdorpje Brück, waarom dat het Brück heet, wel ik heb daar in mijn jeugd hele leuke vakanties gehad op Camping Kristallbad te Brück in het Ahrdal.
Het on(t)roerendgoed moet nog wat gerestaureerd en waterpas gezet worden, de kerk staat inmiddels goed, verlichting is er al in gebouwd. Er gaat daar nog een begraafplaats komen, het is er een beetje dooie boel in die hoek, vandaar.

het groene spanningsmetertje geeft de spanning aan van de 2railbaan, met dank aan Alibengalie die voor mij een paar van deze meterjes heeft gemaakt. Ze geven niet de juiste spanning aan maar bij benadering, ik ben er blij mee, heb je er wat aan, eigenlijk niet. Vind het gewoon leuk staan en het breekt de dooie wand.

Ook aan de andere kant een paar spanningsmetertjes, de groene voor de 3railbaan, de rood/blauw geeft de spanning en gebruik aan van de verlichtingstrafo. Kan van pas komen bij te veel lampjes.

In het donker toch nog wat lichtlekken te zien, die gaan we nog weg werken.

Ook bij het industrie gebied nog een paar lantaarnpaaltjes geplaatst, de weg moet toch een beetje verlicht worden.

Weer lekker bezig geweest, morgen weer verder want volgende week minder tijd.