Voorlopig rijden er nog geen smalspoor locs, digitaal wil het nog niet helemaal lukken met de decoder maar dat gaat wel goed komen. Moet gewoon even geduld hebben.
De laatste dagen niet veel gedaan beetje grieperig, wil het even sjaakies an doen want vrijdag wil en zal ik naar On traXS gaan, al mot ik op mijn knietjes. >:-D
Ik had tijdens RAIL nog wat potjes verf gekocht van Vallejo (spreek je dat uit als Bvallego) en een setje met pigment.
De kleuren van mijn rotsen gaven me nog steeds geen goed gevoel, beetje saai allemaal, dus vandaag de kwasten te voorschijn en met Glace de boel ingesmeerd, droogt mat op en blijft een beetje langer plakkerig dan de matte vernis.
Eerst de lichtste kleur en vervolgens de kleuren hier en daar toegapst waar ik dacht dat het wel een beetje natuurlijk over gaat komen.
Wel veel werk maar het geeft wel een beter gevoel.
De potjes.

Het resultaat met de potjes er bij.
De rotsen onderaan zijn nog niet behandelt, zware belasting op de schouder kan er maar en paar uurtjes mee bezig zijn maar het is modelbouw en hobby en daarom hoeft het niet morgen af.

Overzicht van het bewerkte gedeelte.

Detail van wat rotsblokken.

Erosie ontstaat vaak in het gesteente door de weersinvloeden.
(wel jammer dat de led van het armsein niet meer brand, geen idee hoe dat te vervangen, lang leve Viessmann armseinen waar je arm van wordt)

Bij de betonmixer komt ook steeds meer materiaal.

Daar moet het nodige georganiseerd worden om een acceptabel geheel te verkrijgen, niet makkelijk als je nog nooit zoiets in werkelijkheid hebt gezien. Maar Interpret is mijn vriend en Google helemaal, dat wordt wer plaatjes kijken de komende dagen.