De hele dag flink in de kou gezeten, de nieuwe voordeur moest geschilderd worden, ik vroeg nog aan de schilder, wel deur schilderen hè.
Hij zei ja, ja, alleen toch de voordeur, ik zei ja als je maar deur schildert.
Nu stond de hele dag de deur open om de verf te laten drogen en ineens stond er een man voor de open deur met een pakketje, lekker had ik weer wat uit te pakken. Gelijktijdig gaat de telefoon, Jan Kees van 't Winkeltje (de enige treinenwinkel in Dordrecht)
Hij vertelde dat mijn Roco veldspoorlocje binnen was en digitaal was omgebouwd. Mooi die ga ik morgen even ophalen.
Daarna pakketje openmaken, ik kreeg al een vermoeden en jawel hoor, daar zat mijn tweede Roco veldspoorlocje in, nou die kan morgen mooi mee naar het winkeltje om omgebouwd te worden.
Wel even kijken hoe straks de locjes er uit zien als ze op de baan komen te staan.
Wat een lieverdje, ben er al een beetje van gaan houden :favorite:

De transportbanden zijn inmiddels ook in de maak, moet nog wel een plaatsje voor gevonden worden maar dat zal wel lukken.

Inmiddels ook een pak met 14 stuks XPS platen opgehaald bij Jippiejaaijajippiejippiejee Hornbach.
Platen zijn 3 cm dik en 125 cm x 60 cm. groot.
Ga zeker 1 plaat reserveren om er t.z.t. een smalspoorbaantje op te maken wat later mee kan naar het bejaardenhuis. :-)
Er ligt weer genoeg werk en ook om over na te gaan denken hoe nu verder met de smalspoorbaan.
Heb er 4 platen voor mijzelf uitgehaald de rest gaat naar HIP in Werkendam voor de bouw van de scenery aan de Velsenbaan.
Een deel van de platen zal gebruik worden voor het baantje van mijn kleinzoon en voor mijn eigen baan waar een uitneembaar stuk berg in moet komen want mag geen gat meer in de muur zagen. :-(