Ja
@mark mms , digitaal rijden is beslist niet moeilijk, als ik het kan dan kan iedereen het.
Nu inmiddels bezig met de eerste berg op de baan, daar moet dan ook weer de ruïne opkomen.
Natuurlijk ga ik het geheel zo licht mogelijk maken zodat het later eenvoudig is te verhuizen.
In eerste instantie vond ik dit niet een goed geheel, de ruïne staat me te hoog en de berg er achter is ook te hoog.
Normaal staat zo'n ruïne hoog op de berg zelfs soms op de top.
Men moest in die tijd wel een goed overzicht hebben zodat ze van alle kanten de vijanden of schoonmoeders aan zagen komen.

Ik kreeg nog een tip om de rotsen hoekiger te maken, dus de papier maché van eierdozen deels er af gehaald, hapklare brokken schuim er op gelijmd en opnieuw bewerkt met de opgeloste eierdozen.
Nu is het allemaal wat hoekiger en ga ik als het droog is de boel nog nabewerken met gips of als ik er goedkoop aan kan komen met Sculptamold.

Ik denk er toch nog over om de ruïne at lager te zetten en de contouren van de berg te verlagen zodat de ruïne toch en vrij uitzicht heeft, alleen zullen er nu geen vijanden meer op af komen maar met schoonmoeders weet je het maar nooit

Eerst de boel maar eens lekker laten drogen. Dan kan ik in die droogtijd weer verder aan het bootje van de kleindochters.
Bahnhof Bad Ahrbach in wording.