Nou Pierre, ik heb met bewegende loopkatten nog niet écht een beeld wat ik er aan moet laten bewegen.

Om te beginnen denk ik dat ik een H-balk (wit) ophang aan de twee middelste H-balken (geel). Dat ophangen van die (witte) balk gebeurt natuurlijk met van die wieltjes, zodat-ie heen en weer kan rollen. Aan die (witte) hijsbalk komt dan nog een heen-en-weer rolbare ding, waar een haak aan komt te zitten met draad of een ketting. Pfff... begrijp je het nog?
Tsja, dan kan ik wel heel leuk laten bewegen, maar dan moet ik nogal een constructie maken om die (witte) loopkat heen-en-weer te laten bewegen en dat moet natuurlijk aan twee kanten anders trekt-ie scheef. En dan dat hijsgebeuren? Draadjes en plastic haakjes lopen niet echt heel erg lekker omdat het gewicht van zo'n hijsblok natuurlijk nihil is.
Als het nou een heimachine was met een repeterende beweging, dan heeft dat nog iets zinnigs.
Ik denk dat ik 'm beweegbaar maak maar dan met de hand, zodat ik later nog kan verzinnen of ik een soort scène maak dat er een blok in een loc wordt gehesen of iets dergelijks.
Voorlopig laat ik het denk ik bij de beweegbare deuren.

Het is niet veel, maar best wel handig als die deuren vanzelf open kunnen.