Hopla, ik scheer jullie maar tegelijk nu, heb extra personeel aangenomen om te scheren. Pierre dank voor het compliment.
Pier de trein gaat alleen maar oplaag daar de wokkel in dus en komt op dat gele opstelspoor terecht op de tekening. dan ga ik geen kwart cirkels aftekenen en halve platen weg gooien, ook al leg je ze onder elkaar afval is half plaat bijna dan.
ik heb nu 5 wendingen klaar van de wokkel, das dus 5 x 7,5 cm plus 5 x 18 mm = 39.3 cm, ik moet dus nog 2 stroken om ongeveer op de 50 cm uit te komen, schaduw station 25 cm hoofdbaan en dan 25 cm bovenkant grand canyon.
Dan de maat van de tafel Pierre, er loopt halverwege een spoor rond die spiraal op de hoofdbaan, als het inderdaad alleen die spiraal was die daar kwam nam ik R5 als buitenbocht in de spiraal. Maar ik moet nu dus al rekening houden met dat spoortje op de hoofdbaan, vandaar dat er op sommige foto's ook die halve lus onder die Wokkel ligt

Hieronder wat foto's van een platte Wokkel en de verdeling op de tafel, met onder de wokkel langs het spoor wat over de hoofdbaan loopt, de rail aftaking in het midden van de wokkel is richt station Op de grand Canyon.
test Wokkel

Wokkel met de cirkel eronder van de hoofdbaan, dat kronkel lijntje voor de rotsen langs

en de opstel sporen, links komt de wokkel op uit, rechter opstel sporen zijn nog niet met rails zichtbaar op deze foto.

Nog vragen hierover gewoon stellen, ik kijk nu ff voetbal op een pc