Theo en Pierre, na het uitpakken en alvast wat sorteren ben ik tot de conclusie gekomen dat ik een winkel in flexrails ga beginnen ( grapje ) Gelukkig denk ik dat ik het wel ff gehad heb voor vandaag, erg fijn zo'n rug die niet echt wil, of zou het gebrek aan conditie zijn wat nu opspeelt.
Maar Om eens een oude opmerking van Wim aan te halen, die zei ooit in een topic dat er geen flexrails meer te krijgen was op marktplaats, go waar zou dat nu toch gebleven zijn

eeeeh deze onuitgepakte waren dacht ik de laatste flexen :)ondeerstaand lag er toen al.

Ik wil niet voor niets een groot(heel groot) schaduwstation dus, en ook baan met veel spoor en treinen, lange treinen ook nog.
WIE HEEFT ER TROUWENS DUCKtape uitgevonden, makkelijk bij inpakken maar mensen dat uitpakken he, konden wel pakjes van Pierre zijn

Ook kom je tijdens het uitpakken de vreemdste verpakkingen tegen zie onderstaand.

Leuk een paarden deken

Oja messing buisjes en verenstaal ook weer gevonden voor de wissel aandrijvingen. die zitten in dat bruine kokertje tussen die flex rails

Nog even wat foto's mochten mensen hun aan mijn verkochte waar herkennen, het is heel aangekomen
de start gisteravond.

En toen had ik geen puf meer om verder te gaan

vanavond en morgen sorteren fleishmann en Roco en de rest die er ligt, dan blauwe deel leeghalen opo solderbout en boortje na en dan kunnen we starten met rails leggen van schaduwstation , geloof, denk ik.