Pierre je bent een reddende engel, ik had al naar mijn half lege bureau hier beneden zitten kijken en die is ook 80 cm diep en daar kan iknetjes vanaf mijn bureau stoel overal bij, dan heb ik in de keuken eens gekeken hoe hoog ik kan rijken als ik voor het blad sta als ik dat uitrek naar 80, wel dat is dan nog 250 cm, ik ben al 192 lang dus, zodat ik dan boven die baan nog planken enof ikenee kastjes kan hangen voor spullen enzo.
Ik ben dus net me nest uit gekomen om eens te kijken met de maten van de zolder die ik weet of ik een treintafel verdeling kan maken die gewoon nergens dieper als 80 cm is alleen in de rechterbovenhoek een helix van 120 met een gat in het midden voor het geval dat er wat mis gaat daarin.
De platen ga ik ophangen , toch aan die draadeinden , jammer dan, ik heb daar een berg van ( groothandel inkoop ) en als ik aan de baan ga werken zet ik er steunen onder niet 1 paaltje maar iets wat niet omvalt als je er per ongeluk tegenaan schopt.
Ik heb even snel onderstaand baanplan voor de tafels in elkaar gezet, ik kan door de doorgang in het midden de LGB baan nog zien, ik zal voor over de LGB baan vlonders maken zodat ik, ook al kan je er op staan, niet telkens op die rails zit te klooien als ik bezig ben aan de H0 baan, de LGB baan kan namelijk ook rijden zonder dat die op de vloer komt bij de opstelsporen ervan.
Ik ben benieuwd naar jullie commentaar over onderstaande idee en plan.

op deze manier moet het ook lukken als ik het even zo bekijk.