Ik ben vanmiddag bezig geweest met puin ruimen hier op zolder dus weer alle hondjes van links naar rechts enzo, en uiteraard driftig met de stofzuiger te keer gegaan, en dan ben ik na 2 uur werken kompleet kapot en ga ik in mijn stoel zitten piekeren. Ondertussen reed mijn Mallet en daarna een F7 zijn rondjes, ja rondjes veel meer is het namelijkniet en kan het niet worden ook. zelfs dan is die ruimte nog te klein.
Dan zie ik in gedachten dus die 4 opstelsporen ook al liggen, maar waar zijn die opstel sporen nu ook alweer voor, juist om treinen op te stellen, maar als daar treinen opstaan kan ik er toch geen vlondertje meer neer legen om aan de H0 baan te werken, en om nu al die wagons, en dat zijn er een berg, elke keer van de rails af te halen en er als ik wil rijden weer op te zetten is een berg werk waar je wel een dik uur mee bezig bent, dan kan je eindelijk een keer gaan rijden, maar ondertussen kan ik weer niet met die H0 baan verder, en ondertussen zak ik steeds verder in de put.
En dan denk ik wel eens ik hou alleen die grote Mallet die 2-8-8-2, okay is geen Big Boy maar op 15 cm na bijna ook weer wel, zet die neer op een mooie plek en ga verder met alleen die H0 baan, kan ik mooi die 30 verhuisdozen die ik nog heb staan met wissel/rails/draaischijf en locomotieven en wagons in H0 neerzetten onder de baan die gelukkig maar op 10 plaatsen vast ligt nog. 2de voordeel is dat ik met de tafelbouw geen rekening meer hoef te houden met dat er een baan op de grond ook nog ligt. Snappen jullie waar ik mee kamp op dit moment

wel ik wel, ik wil rijden en meer als 2 rondjes in elkaar zoals het met die LGB baan nu gaat.