Zo, vandaag kan de vlag even uit, want voorlopig stop ik met het elektrisch gedeelte.
Alle blokken (tot nu toe) hebben hun TMC's (soms twee en soms drie per blok) en hebben twee aansluiting op de ringleiding. Ook alle wissels (al of niet aangesloten aan een decoder) hebben een aansluiting op de ringleiding gekregen. Dus voorlopig draad genoeg verwerkt.
Even wat foto's (alhoewel weinig op het oog veranderd, maar de kenner weet beter

):

Op de volgende foto is de plaats te zien waar het rangeergedeelte gaat komen.
Wim gaf op een geven moment aan dat hij nog geen wissels zag naar dit gedeelte. Vandaar zijn er nu twee aan gebracht.
Voordeel van de zoveelste baan is dat je niet steeds naar de winkel hoeft. Je heb voldoende in voorraad

:

Uiteraard even onder de tafel gedoken om de spullen voor het rangeergedeelte op te zoeken.
Ik heb twee loodsen, dus ik moet een keuze maken.
Deze

en

......en uiteraard m'n oude draaischijf, maar die is eigenlijk een beetje te groot voor m'n baan.
Diameter 36 cm. Was nog van m'n baan met M-rails. Als die draaide had je oordoppen nodig.
Ik zoek eigenlijk een kleinere versie én digitaal, maar MP e.d. hebben nu niets in de aanbieding.
Dus maar even afwachten. Er is nog geen haast bij.

In ieder geval kan ik nu wat leukere dingen doen, alhoewel ...... er zal altijd nog wel draden te trekken zijn.