Zoals beloofd een update. Het is wel weer een paar maanden geleden dat er hier een paar foto's van mijn baan in opbouw zijn geplaatst, maar heb er ook een paar maanden weinig aan gedaan. Enerzijds "geen zin", anderzijds enkele lichamelijke ongemakken.
Maar ik heb de draad weer opgepakt, zo goed als zo kwaad als dat kan.

Alle rails liggen er grotendeels nu volgens het baanplan. Verder ga ik voorlopig niet. Er moet toch nog veel gebeuren eer ik wat kan doen aan landschapsopbouw. En daar verlang ik nu wel naar

.

Ondertussen alle blokken voorzien van de bekende 2 mm dikke isolatieplaten. Eén blok niet, omdat daar later een brug komt (denk ik).
Ik heb nog helemaal niets aan landschapsplanning gedaan. Ik weet dat er ergens een loc-loods met draaischijf moet komen en ergens een dorpje. Maar waar en hoe ....

?

Deze foto geeft de fase aan dat ik bezig ben met het aanbrengen van de 'terugmeldingscontacten'. Een secuur en tijdrovende bezigheid. Helaas ben ik nu door m'n 0,5 mm2 stroomdraad heen, dus even iets anders gaan doen. De wissels ga ik nu aanpakken.

Draden genoeg daar en dan te bedenken dat ik net op de helft ben van mijn TMC 's.

Het schaduwstation, dat al helemaal klaar is, is netjes afgedekt met plastic folie om geen rotzooi tussen de rails daar te krijgen.
En zo gaan we nog even door. Ik ga hiermee door totdat 'Koploper' goed en volledig functioneert. Daarna kan ik dan eindelijk (weer) gaan beginnen aan leukere dingen.
Wordt vervolgd.