Zo mensen de kogel is door de kerk,
Zoals eerder verteld was ik bezig met de Ecos, pracht van een centrale met heel veel mogelijkheden.
Voor mij misschien zelfs wel iets te veel.
Ik ben bijna ieder moment van de dag wel met iets van de Ecos bezig geweest, adres veranderen, instelling aanpassen, ik geloof dat zoiets CV's aanpassen heet.
Dan weer een snelheidsmeting, kijk ik in mijn loc lijstje staan er ineens weer veel meer loc's in dan dat ik heb.
Echt er iets van begrijpen nee, misschien moet je er wat langer mee bezig zijn, de handleiding helemaal uitspitten en dan ga ik me afvragen wil ik dat eigenlijk wel.
Ik verkeerde in de uitverkoren positie om die Ecos eens te gebruiken, te lenen, maar zaterdag gaat die weer terug naar waar die vandaan komt.
Daar gaan ze er veel beter mee om en doen ze er ook veel nuttigere dingen mee dan ik dat zou doen.
Ik hoor er al een paar
jammer hoor brommen
Bij mij staat het treintjes rijden niet zo zeer op de eerste plaats, de scenery is meer mijn ding en als er dan af en toe eens een trein voorbij komt vind ik het prima.
Daarom vanavond mij IeBeetje maar weer aangesloten en daar ga ik weer lekker verder mee, is niks mis mee.
Wel heb ik de loc's met geluid een extra adres gegeven zodat ik nu volop gebruik kan maken van alle herrie die ze kunnen maken via F1 tm F8
Gelijk maar weer eens een bouwdoosje te voorschijn gehaald en die alvast een beetje gaan weatheren, heerlijk toch.
De eerste vervuiling zit er al weer op.

En tot slot de dakplaten eerst helemaal zwart maken en daarna met dakpannenkleur er over heen met de platte kant van de kwast zodat je later mooi in de pannen blijft kijken.

Al met al is het met de Ecos toch een leuke en leerzame ervaring geweest.