UpdateHet lijkt alsof ik al een tijdje in de stand-by-mode zit, maar niets is minder waar; tussendoor ben ik namelijk rete-druk.
Dit is mijn vorige module:
Door alle veranderingen is er bij deze module steeds een stuk aangeplakt, waardoor het een monster van een ding is geworden. Het bovenste stuk was de Oude Gracht met rechts ruimte voor de brug en het aangenaaide stuk aan de linkerkant was bedoeld voor het spoor.
Ik ben blij dat dit kreng naar de stort kan.
De nieuwe module met heel wat meer ruimte: op de voorgrond moet nog een uitsparing komen met daar bovenop een verhoging waar de overkant van de brug op aansluit. Aan de rechterkant het spoor en het lagere deel links wordt water dat naar rechts uitloopt in de Oude Gracht.
Achterin is het nog open.
Vanaf de zijkant de plek waar ongeveer de winkelpanden moeten komen. Op de voorgrond water, met wat hoger de Zeedijk met van links naar rechts: Café de Rode Leeuw, op de hoek Hotel Zeezicht, daarnaast een boekhandel, de slagerij en de garage.
Doordat deze module heel wat dieper is geworden, moet ik ook de module van de steenkolenmijn opnieuw in elkaar zetten om het geheel mooi passend te maken.