Registreren is gratis. Lees hier de gedragsregels van het forum voor meer info.
Geweldig om elke keer weer te zien hoe jij zo goedkoop mogelijk iets ontzettend moois weet te maken.
Nu je het aankaart... Pierre wat kost nou zo?n setje spoorbomen met die mooie hekjes? Dan weet ik hoeveel cash ik ongeveer moet meenemen naar Houten.
En nu ik toch bezig ben:Stel ik wil ooit zo?n toffe Faller Car System bus op mijn baan laten rondrijden en ik ben nu bezig om mijn station op een soort mini-module te zetten, die dan later wordt ingebouwd in -zeg maar- de grotere module. Kan ik dan nu al die magnetische rijdraden onder het wegdek wegwerken? Of moet ik dan echt een complete set kopen om uit te proberen of het ook werkt?
Pierre, wat ik nog mis, is wat je gebruikt om de lichten om en om te laten knipperen,Ik weet dat daar modules voor te koop zijn, maar jouw kennende komt dat vast uiit een oud fiets achterlicht
Gewoon weer ontzettende mazzel. Fleishmann maakt ook van die slagbomen met van die hekjes, staat nu op Marktplaats met een vraagprijs van 45,-. Op zo'n moment ga ik toch weer in guldens rekenen en dan komt het dicht tegen de honderd gulden.
Het ziet er allemaal weer perfect uit Pierre!Maar als de dame in de plantenkas/zonnestudio Boris z'n vrouw is, wie is dan de dame in de groentetuin? Groeten, G?J?
Fantastisch!Strak speakertje ook! Fraaie kas! Interieurtje heel slim verzonnen: weinig werk en een top resultaat.Ziet er weer retegaaf uit!De tutu van je buurvrouw? Dat is beter dan een stuk uit je eigen vitrage knippen.Vorig jaar de horren uit mijn Kip-caravan (ja, ik kampeer ook) vervangen en nu heb ik (op schaal) een paar honderd voetbalvelden aan Heras Hekwerken. Ofwel, vliegengaas en H0-kippenhokken zijn een prima combi Nu nog kippen.
Best wel gezellig zo?n stel idioten als wij!
Nou ja... het werkt! Eventueel kun je er voor de zekerheid nog twee schroefjes indraaien.
Eeven gelijk een vraag over de soldeermal.Ik zie daar 2 grijze stukken in liggen, wat is dat voor materiaal.
Nou krijgen we zeer regelmatig te horen dat je onder de FIAT ligt maar volgens mij ben je steeds nieuwe onderdelen aan het maken voor je baan!
Zo, jij maakt meters!Je kunt die palen bovenin ook blauw laten (dat deel is dan alleen door het glas te zien en dus minder zichtbaar) en vanaf de verdikking verf je de onderzijde grijs. Dan hoef je niet de rest onder je afdak ook grijs te schilderen.Volgens mij is dat dan een typisch voorbeeld van de tering naar de nering zetten.
Mocht je verlichting maken met led-strips of zo, dan kun je de draadjes mooi door die buisjes laten lopen.Wordt mooi man!