Beste Forumgenoten,
Weer een vervolg:

Als laatste worden de rails gelegd van de opstelsporen van het hoofdstation.

Op het korte deel eerst de huisjes neergezet om te kijken of dit is wat ik wil.

De rails van de depotsporen worden gelegd. Hoe ik de oude locloodsen heb opgeknapt, kun je
hier zien. De locloodsdeuren worden d.m.v. een
servo switch aangestuurd. Hier kun je dus lezen dat een servo switch niet alleen voor de digitale baan geschikt is maar ook voor de analoge baan.
Onder de depotsporen gelijk zwart geverfd. Bij de draaischijf is dat intussen ook gedaan. Soms, ja heel soms gaat het wel eens behoorlijk mis. Ik heb de motor van de draaischijf opgeblazen.

Afgelopen weekend even een nieuwe motor geplaatst; nou ja, even….. Helaas is er geen exploded view tekening van deze draaischijf. Gelukkig zijn er een aantal fora van mede hobbyisten in Nederland en Duitsland en daar heb ik gelukkig de naam van de leverancier met artikelnummer gevonden. De draaischijf functioneert weer naar tevredenheid (gelukkig), een motor verwisselen doe je niet even voor je plezier.

Ook van het kleine station alles aangesloten. Mooi gezicht om de leds van de wachtseinen ook te zien branden.

Op het korte deel straten aangebracht, straatverlichting aangebracht. De perrons gemaakt (ja, het lange perron is heel, heel erg smal). Het zwart/bruin gevlekte deel links onder zie je hieronder in detail.

De tractorsporen zijn al aangebracht!

Ter afsluiting van deze serie nog een “sfeerplaatje”.
Groet,
Johan