Het is momenteel niet echt lekker modelbouwweer ondanks dat deze week onze tuin 2 x blank heeft gestaan, in ieder geval goed voor de plantjes en ik hoef (mag) niet de tuin sproeien en de plantjes water geven.
Vanmorgen vroeg wakker, even naar de ambulante Griekse tapas handelaar voor wat lekkere hapjes voor vanavond gaan we nog een keer genieten van concert uit het Scheepvaartmuseum met Danny Vera, was gisteravond niet best met dat streamen.
Nieuwe link en code gekregen kunnen we er nog een keer van genieten, geweldige kerel die tenminste echte muziek maakt, vind ik.
Vandaag de bezetmelders van een laatste blok aangesloten. Terwijl de module op zijn kant stond kreeg ik nog even een spontaan gevoel van activiteit om de straatlantaarns aan te sluiten. Nou dat ging lekker, de eerste was het ledje stuk, de tweede wilde wel maar de derde was het niet eens met de draadjes aansluiten. Toen bedacht ik me dat ik ooit het idee had om niet in het donker te gaan zitten en dan de lampjes op de baan feeëriek mij te laten verwennen met sfeerlicht.
Daarom acuut gestopt met het aansluiten van straatlantaarns, die gaan toch nooit aan.
Wel nog 3 ladders geplaatst bij de haven kade en een connector voorbereid om de laatste module netjes te verbinden, gebeurt nu met steekkroonsteentjes of hoe die ook moge heten. Misschien morgen de nettere verbinding aansluiten en dan de boel met bout en moer aan elkaar koppelen.

Iedere vader morgen een fijne Vaderdag met mooi weer.