Bezoek ook de Facebook paginavan H0 Modelspoor Forum.
Eventueel zou je onder die opvulstukjes een dun lijstje kunnen plakken, daardoor lijkt het alsof het zo bedacht is door de bouwer.
Citaat van: Wim Corduwener op 16 december 2017, 00:02:44Eventueel zou je onder die opvulstukjes een dun lijstje kunnen plakken, daardoor lijkt het alsof het zo bedacht is door de bouwer.Dat is precies wat ik gisteravond nog even gedaan heb Wim. Een dun lijstje en de onderste ramen ook voorzien van steentjes om de afgebrokkelde randjes van het slopen te camoufleren.
Bakstenen in de toren vind ik mooier dan het origineel met stucwerk en het schilderwerk ziet er goed uit.
Mijn vrouw kent inmiddels ook je kunstwerken.Elke keer als ik WAUW roep, roept zij “en, Forum?”.
Een vraag: hoe ga je het dak oplossen?
Zo is een eerder mishandelde Kibri fabriek weer een prachtig nieuw leven ingeblazen.
Citaat van: Johan op 18 december 2017, 20:58:25Een vraag: hoe ga je het dak oplossen? Dankjewel Johan,Ik denk dat ik gewoon een plaatje styreen op maat maak en dat er in lijm Johan. Of een stuk schuimplaat of gewoon karton. Ik zie wel wat ik voor handen heb tegen die tijd. Het is een strookje van niets.
Citaat van: Pierre op 19 december 2017, 08:47:06Citaat van: Johan op 18 december 2017, 20:58:25Een vraag: hoe ga je het dak oplossen? Dankjewel Johan,Ik denk dat ik gewoon een plaatje styreen op maat maak en dat er in lijm Johan. Of een stuk schuimplaat of gewoon karton. Ik zie wel wat ik voor handen heb tegen die tijd. Het is een strookje van niets.Ik heb het met karton opgelost.
...ik ben er ook niet ontevreden over.
Dat is weer een mooi stukje vakwerk Pierre!
Soms zeg je van die simpele dingen om een probleem op te lossen dat bij mij ook speelt. Daar maak ik dan graag gebruik van, :-).