Ik had me voor genomen om in het nieuwe jaar de omgeving van de veldbaan en de steenfabriek wat aan te passen.
De rails van de veldbaan is er afgehaald, ging redelijk makkelijk alleen er komt nieuwe rails (Peko) voor in de plaats.
Gewoon omdat die een Y-wissel hebben en dat vind ik mooier.
Verder een stuk er aan gebreid om de rivier verder te laten doorlopen.
Gedeelte is al gegipst, de rechterkant zal nog wel even duren want daar moet ik binnenkort ook weer verder mee omdat het binnenkort tijd wordt om de druivenstokken te gaan planten.
Het (voorstaand) linker gedeelte, de rivier heeft al een grondlaagje verf.

Het (voorstaand) rechter gedeelte in de maak.

Nu er steeds meer water in de rivier komt te staan begint ook het onderwaterleven en komen de vissers en vliegvissers daar weer op af.
Zo te zien is er al aardig wat actie, alleen nu lopen de vissers nog op het water en dat is iets wat ooit maar 1 man kon, bleek dacht ik ook nog een visser te zijn.

Mooi stekkie zo onder de brug, daar zit de meeste vis.

In de smalle gedeeltes zit natuurlijk de meeste forel, lekker om die later op de BBQ te grillen, verser kan het niet.

Nu kijken hoe het waterpeil omhoog te brengen zonder dat we er natte voeten van krijgen.
Anders gewoon een stukkie van de benen afknippen, is een tweede mogelijkheid maar wacht ik nog even mee.