Knap werk Tom 
Dank je Pierre, heb er i.i.g. weer wat van geleerd.
Petje af, Tom.
Heb geen petje maar heb er wel plezier aan beleefd.
Mooie ranken, Tom.
Alleen lijken de rijen wat ver uit elkaar te staan. Iets dichter bij elkaar straks op de baan?
Rob
Ga ik rekening mee houden, weet je wat de afstand normaal is tussen de rijen, dacht dat er wel een tractor tussen moet kunnen rijden.
Het ziet er goed uit Tom!
Op de eerste foto lijkt het helemaal te kloppen maar als ik naar de foto kijk waar het preisertje bij staat, dan ben ik het met Rob eens dat ze wat dichter bij elkaar kunnen staan en denk ik dat ze ook wat hoger moeten zijn.
Nu nog even een foto met de camera i.p.v. de telefoon 
groet,
Gert-Jan
Zie ook het antwoord aan Rob, de hoogte had ik omgerekend naar 1:87, via google kwam ik uit op 185cm, dus zo rond de 2cm zou dan de juiste hoogte moeten zijn.
Nieuwe foto komt er aan, U vraagt wij draaien

Helaas komen de kleuren niet zo goed over op de foto, telefoons zijn dus nog steeds niet de vervanger van de fotocamera.
Neem het spul even mee naar buiten en maak dan nog een keer dezelfde foto. Je zult zien dat de kleuren er dan ineens heel anders uitzien.
Een en ander hangt natuurlijk ook erg af van welke smartphone en welke camera je gebruikt.
Morgen krijg ik een gepensioneerde fotograaf (40 jaar medisch fotograaf geweest in Dijkzicht)) op bezoek en zal vragen of hij een plaatje wil schieten als het zonnetje schijnt. Dat zal wel lukken.