Poeh, waar ik deze week de energie vandaan heb gehaald weet ik niet maar zit nu helemaal kapot te genieten van het werk wat ik allemaal deze week heb gedaan. Ja, jaren geleden draaide ik daar mijn hand niet voor om maar de jaren gaan tellen en sommige ongemakken slaan toe.
Maar genoeg geklaagd, na dat het gat was gezaagd de randen afgesmeerd met roodbandgips, dat had ik toch staan.
Was eerst van plan om er een MDF raamwerk in te plaatsen maar wie ziet dat, kost alleen maar geld en tijd. Nu hangt er in de andere kamer een grote foto van de kinderen. Mocht ik er bij moeten dan hupsakee, kinderen van de muur af, probleem oplossen en foto van 50x60cm weer aan het spijkertje hangen.
Eerst latjes gezaagd om de boel op gelijke hoogte te brengen, daarna de plaat gezaagd en dat was wel even spannend natuurlijk want zou het passen.
O ja, ik weet dat het wagonnetje niet helemaal goed op de rails staat.

Gelijk maar eens kijken waar de grot moet komen want die heb ik wel natuurlijk bewaard.

Na het dak er afgesloopt te hebben kon de grot ook hier en dat vond ik wel de beste plek.

En op verzoek van een paar volgers, de ruïne in de avond. Er komt nog een afschermkapje over de ledstrip zodat er geen strijklicht op de achterwand meer zal schijnen. Niet super scherp, had geen puf meer om het statief te pakken.

Morgen vrije dag, 's-middags verjaardag vieren van onze kleinzoon, die is al jarig geweest maar toen was hij op vakantie.
Hoop dat de weergoden ons goed gezind zijn, de flessen Slurp van Ilja Gort staan i.i.g. al klaar en gekoeld heb ik gehoord.