Wat ik op alle systemen tegen heb: het is nog erg groot, zodat het alleen in vrachtwagens en bussen past. Ik wacht nog tot het zo klein is dat het ook in een 1:87 Daf 33 past 
Of in een Fiat 600 met caravan.

Ik dacht al: “Waar blijft-ie!”
Nu we het toch over bruggen hebben (toch?) heb ik vanavond even een uurtje geplakt:

De onderkant van de brug is nu voorzien van magneetstrips. Bij deze strips moet je even in de gaten houden dat de matte zijde boven en de glimmende zijde aan de onderkant komt. Als de brug omhoog staat is het natuurlijk geen gezicht als “Auhagen” in beeld komt. Ik heb er dus even plaatje styreen overheen geplakt, daar overheen komen natuurlijk nog dwarsverbindingen.

Het rijdek zijn houten planken geworden. Aanvankelijk bedacht ik wafelplaat aan weerszijden als trottoirs. Maar ja, als het geregend heeft wordt dat natuurlijk spekglad, dus denk ik er nu over om zwart waterproof schuurpapier als trottoirs te gebruiken.

Ik heb de zijkanten er even tegenaan gezet, zodat de verhoudingen een beetje in beeld komen.
Ooit heb ik zo’n zelfde Citroën Ami gehad.
De brug is nu fors breder geworden, bovenin de opbouw moet ik dus nieuwe dwarsverbindingen maken en een nieuwe bak die als contragewicht dient.